Terug naar overzicht
hoi delphine,wij trouwen net dezelfde dag als jullie blijkbaar!!! mn kapper heb ik al vastliggen maar voor mn make-up ook nog niet hoor!tis gewoon heel moeilijk om iemand te vinden die aan huis komt...en als ze dan al eens aan huis komen vragen ze woekerprijzen tot en met...tis niet dat het niet wat mag kosten maar erover is erover bij mij...ik vroeg eens prijs aan een visagiste die aan huis komt en ze vroeg 180 euro +kilometervergoeding!!! sorry hoor maar dan doe ik het liever zelf...en ben dan zeker opgemaakt zoals ik het wil...ik heb al het nodige in huis gehaald moest ik toch niet iemand vinden...alleen te hopen dat ik niet teveel stress heb dan die dag..anders zal het me ook ni lukken :-(heel veel aftelgenot!!!
hij hallo wat ik zou doen is eens bel na een van mijn colega s het salon heet sanke en ze kunnen je zeker helpen hebben op veel plaatsen salons en ps werken ook samen met bekende b v dus het zal zeker wel ok komen ook kan er altijd iemand aan huis komen kijk maar eens op int onder sanke hoop dat je ge holpen bent ps 9 van de 10 salons hebben ook alles in huis voor je make up ps ze zijn er dan ook voor op ge leid dus hoop dat je wat verder kan xxx
Je mag me altijd mailen... dorina@xplore.be
Hallo Delphine,Kijk eens op www.looksofversailles .Da's een dame uit Harelbeke die aan huis komt voor haar & make-up. Ze doet ook speciale bruidsarrangementen. In maart ga ik testen, maar op de site vind ik het al erg veelbelovend.GroetjesSofie
Hairstyliste- Visagiste GhizlaneBruidskapsels & Visagie prijs op aanvraagAan huis, zalen en hotels.tel: 0031- 625257016 Email: mocrowoman1@hotmail.comMvg,Ghizlane