TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liesbeth
1-5-2009
|
18-2-2008 12:00:58
ik zit een beetje met hetzelfde dilemma, dus laat maar komen die tips! :)
|
|
betsy
6-6-2008
|
18-2-2008 12:06:14
ik zou het zonde vinden van je mooie jurk uit te doen...
|
|
Bianca
8-8-2008
|
18-2-2008 12:24:06
ik ga geen kousen aandoen , zit de hele dag ongemakkelijk, en bewaar de rest voor de huwelijksnacht. ;)
|
|
Bianca
8-8-2008
|
18-2-2008 12:24:27
ik ga geen kousen aandoen , zit de hele dag ongemakkelijk, en bewaar de rest voor de huwelijksnacht. ;)
|
|
Katrien
9-8-2008
|
18-2-2008 12:52:28
Ik ga ook geen kousen aandoen, we trouwen in de zomer en dan is het (normaalgezien toch) zeker warm genoeg. En je ziet dat toch niet onder je kleed.
Groetjes, katrien
|
|
dorien
4-10-2008
|
18-2-2008 13:38:29
Hallo Inge,
Als jullie graag die dans goed willen doen, zou ik veranderen van kleedje. De gasten zien je nog een ganse avond in je trouwjurk en hoelang duurt dat dansje, een kleine 5 min? Hiervoor zou ik het mij niet laten hoor! Nadien trek je je trouwjurk terug aan!
groetjes!
dorien 04/10/2008
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
18-2-2008 17:30:08
Hey,
Ik zou niet veranderen van kledij. Een openingsdans, vind ik, is tien keer mooier in de trouwkledij.
Groetjes en veel succes
|
|
KATLEEN
26-7-2008
|
18-2-2008 17:38:54
Mijn zus deed een tango als openingsdans, zij heeft een ander kleedje aangedaan+schoenen. Nadien heeft ze haar trouwkleed terug aangedaan. Ik ga geen kousen aandoen onder mijn kleed. 't is toch zomer.
|
|
KATLEEN
26-7-2008
|
18-2-2008 17:39:09
Mijn zus deed een tango als openingsdans, zij heeft een ander kleedje aangedaan+schoenen. Nadien heeft ze haar trouwkleed terug aangedaan. Ik ga geen kousen aandoen onder mijn kleed. 't is toch zomer.
|
|
Katrien
18-8-2007
|
18-2-2008 18:20:35
Hoi,
Wij volgden ook al 4 jaar dansles. Eerst hebben we een gewone slow gedaan en erna een chacha. Mijn kleed heb ik gewoon aangehouden, wel omhoog zodat ik minder last had van mijn sleepje. Kousen met jartellen heb ik wel aangedaan. Je krijgt minder snel last van je voeten met kousen en je benen komen mooier uit op foto's en als je kleed omhoog komt. Te warm heb ik het er niet door gehad en ze zijn de hele dag zonder problemen blijven zitten.
Groetjes, Katrien www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
|
|
Lieve
1-9-2006
|
19-2-2008 9:16:32
Hey,
wij hadden een rumba als openingsdans en het volstond niet om mijn sleep omhoog te doen, ik trapte er toch nog op. Ik heb mijn rok dan maar met spelden omhoog gedaan. Ik heb wel een ander topje aangedaan voor die dans, omdat ik mijn bustier niet vertrouwde met de lifts, maar daar heb ik echt veel spijt van gehad. Op foto's is dat toch niet zo mooi als je eigen trouwkleed.
Ook ik trouwde in de zomer, het was 26 graden, maar ik heb wel kleefkousen mét jarretellen aangedaan, omdat ik het gewoon veel mooier vond, zeker op foto's. Helemaal niet ongemakkelijk, niet extra warm en ik had geen last van mijn voeten, terwijl je toch de hele dag moet rechtstaan en rondlopen.
Groetjes, Lieve
|
|
Amaryllis
7-8-2009
|
19-2-2008 13:53:43
Een vriendin van mij is danseres en had een superingewikkelde salsa ingestudeerd voor haar trouw. Ze had een kleedje in 2 delen en hield het topje aan, maar had een andere rok om te dansen(die ook beeldig bij haar topje paste maar gewoon korter was), want er zaten nogal ingewikkelde moves in die met trouwkleedje nooit zouden gekund hebben...
GRoetjes,
Amaryllis
|
|
Vicky
2-2-2008
|
19-2-2008 18:34:03
Wij deden ook een salsa als openingsdans, en ik heb gewoon door dezelfde naaister die mijn trouwkleed gemaakt heeft (top + lange rok met sleep) een salsarokje laten maken in dezelfde stof. Was echt leuk, want met mijn lange rok was het zeker niet gelukt. En ik heb gewoon mijn salsarokje de rest van de avond aangehad, zo had ik twee bruidsjurken en kon ik dansen. Heb er ongelooflijk goede reacties op gehad. Foto's vind je op http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=327... Vix
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|