Terug naar overzicht
een paar berichtjes geleden was er een onderwerp dat dit kasteel te koop staat..
Dag femke, wij geven ons feest daar. We vinden het een prachtige locatie. We weten natuurlijk niet of het er lekker en goed zal zijn, dat kan ik je maar vertellen op 11 oktober...Het kasteel staat idd te koop, maar zou niet van invloed zijn op de gemeekt reservaties...Groetjes! Marie
heila, Ik wil je echt niet ontmoedigen of zo maar wij zijn daar 2jaar terug geweest voor een huwelijksfeest.Wij hebben bij de receptie maar 1glaasje schuimwijn en 1 toastje gekregen (sommigen zelfs geen). En probleem lag niet bij het koppel!! De obers kwamen nooit verder dat de eerste groepjes mensen en diegene die wat verder stonden werden vergeten. 't Liep eigenlijk niet georganiseerd.Tijdens het eten kregen wij ook elk maar 3 kroketjes. Wij dachten ... ze komen nog wel eens langs, maar nee hoor!!Het koppel zelf was ook erg teleurgesteld. Spijtig want is idd wel een mooie locatie! Maar wij zijn nadien toch nog maar naar een frituur gereden waardoor het feest voor ons snel was afgelopen.Maar mss is het in tussentijd toch al beter ...Succes
hey femke,ben daar ook eens geweest voor info,waar je moet op letten is dat het feest door gaat in het koetshuis en dat alle decoratie te betalen is.groetjes
Hoi,ik ben daar eens naar een galadiner- en bal geweest, en inderdaad...weinig obers gezien bij de receptie, eten heel lekker maar weinig en weinig wijn gekregen bij het eten. Bij het afruimen van de dessertborden werden ook alle glazen afgeruimd, leeg of niet... maar dat kan aan het feit liggen dat het een studentenfeest was...
het is een prachtlocatie vanbuiten maar je moet idd rekening mee houden dat je avondfeest in het koetshuis is die niet groot is en in 2delen gedeeld is wat niet zo leuk is als je daar mensen moet zetten