Terug naar overzicht
heykijk eens op www.nostalgic-cars.be ze hebben wit en ze hebben oldtimer ;-)ze werken over gans belgie dus dat is geen probleem en ook hun prijzen vallen zeer goed mee, onze wagen kwam ook van daar vorige zomer.gewoon eens mailen voor een beetje meer info, ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam.groetjes en succes
Neem eens contact op met 'Ceremonie Patrick'.www.ceremoniepatrick.be
kijk ook eens op www.new-beetle.be Als je van die nieuwe beetles leuk vindt natuurlijk.Wel even registreren en dan inloggen op het forum en kijken bij 'trouwvervoer'.groetjes, eva
hej SilvieAls ik je een goede tip mag geven kijk eens bij nostalgic-cars zij hebben verschillende witte bruidswagens staan tegen een goede prijs dus zeker even kijken op hun websitegr karin
ze hebben idd mooie wagens bij Nostalgic cars, maar jammer genoeg zijn het net deze die die 380 euro hebben gevraagd waarnaar ik refereer. Dat vind ik echt wel duur voor 1 wagen, dus dat vind ik spijtig.Toch bedankt voor de moeite !Als er nog goede ideeën komen, supergraag want zit echt wel vast...
beste,een prachtig wit kevertjeinformeer evenhttp://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=58319 vriendelijke groeten Maarten