Terug naar overzicht
Dany's style in sinai? Daar ga ik met mijn haar, heb al n proefkapseltje laten doen en was echt mooi!!xxx
Voor bruidskapsels en visagie alle service op locatie aan huis, zalen en hotels meer info of visitekaartje willen ontvangen?mail naar: mocrowoman1@hotmail.comMvg,Ghizlane
Beste Lotte,Ik hoop dat je snel een kapper en visagist vindt die aan huis komt.Ook ik trouw op 26 april 2008 in Sint-Niklaas (11u15 stadhuis). Hoe ver sta je met de voorbereidingen? Zijn jullie uitnodigingen reeds ontworpen? Is jullie lijst voor receptie en feest al definitief? Bij ons nog niet en dat wordt stilaan tijd vrees ik...Veel succes nog met de voorbereidingen!Griet
hey griet,we zijn deze week bezig met onze uitnodigingen en normaalgezien zouden deze volgende week moeten opgestuurd worden.de feestzaal en menu enzo is in orde maar al die kleine zaken nog niet hoor. Ik bedoel hiermee: het bruidsboeket, de kapper en make-up, misboekje, cadeuatjes voor de kindjes, tafelindelingen enzo...Waar gaan jullie het vieren?Wij trouwen ook in het stadhuis van sint-niklaas, om half 11 dus misschien zien we elkaar toevallig wel, wie weet?groetjes en succes nog verderlotte