Nu Online
Momenteel zijn er 434 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kapsel en make up regio westerlo geel

18-2-2008 18:18:07
Hey,

Ik las hier laatst dat je echt op tijd je kapper en visagiste moet vastleggen. Ik trouw op 6 september en ben nog aant twijfelen hoe ik het zou doen. Het liefste heb ik iemand die aan huis komt (mijn kapper doet dit niet). Daarnaast denk ik erover na om ev. een mylène-avond te organiseren en dan word ik op m'n trouwdag gratis geschminkt. Heeft iemand dit al eens gedaan? Is dit aan te raden?
Alle tips zijn welkom.

Alvast bedankt!

Elke
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1039

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik21-2-2008 17:05:55

Over Mylène kan ik je geen tips of raad geven, maar ik ken iemand van Balen die je misschien wel kan helpen?

Zij doet ook kapsels, dus zij zou beiden kunnen doen. Als het je interesseert, stuur ik je haar gegevens wel eens door!

Elke
6-9-2008
 Meld misbruik21-2-2008 17:25:57

Hey Katrien,

Heel graag!

Bedankt hé.

Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik22-2-2008 17:14:52

Elke,

Als jij denkt te zijn wie ik denk dat je bent, dan geef ik je alles door met Pasen bij de bomma, ok? ;-)

Als jij niet bent wie ik denk dat jij bent, moet je me even je mailadres geven...

Mijn buurmeisje haar nicht geeft trouwens Mylène-avonden, als je wil kan ik wel eens vragen hoe dat juist in elkaar zit. Ervarigen kan ik je dan natuurlijk niet meedelen, maar misschien wel tips?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...