Terug naar overzicht
Hoi Ine,In heusden-zolder op de koolmijnlaan ligt een winkel waar je goedkope suite en feestkledij hebt. Ik weet niet precies hoe de winkel heet. Ik wou daar eerst mijn trouwkleed halen, maar heb voor ene andere winkel gekozen. Maar als mijn schoonzus trouwt ga ik daar wel mijn kleding halen.Groetjes,Sarahnog 96 dagen te gaan
hey,Een aantal weken geleden heeft hier iemand anne sophie in st martens latem aan geraden, misschien kan je daar ook gaan kijkengroetjes Eline & Stijn05/09/2008
hey Ine,misschien eens gaan kijken bij Jagré in antwerpen, is niet zo heel heel ver en ze hebben er momenteel heleboelsuitekledij staan in afprijzing zeker niet duur en veel keuze (mijn gedacht toch) groetjessandra
Dag Ine, Zeker eens gaan kijken bij Anne-Sophie in Sint-Martens-Latem (Kapitein Maenhoutstraat), mijn hele suite heeft zich daar kunnen uitleven en iedereen heeft iets gevonden. Ik heb er zelf een kleedje gekocht van Oni Onik voor mijn broer zijn huwelijk en ik heb 150 euro betaald. Ik heb gezien bij de winkel waar mijn trouwkleed van komt dat er suitejurken zijn van 850 euro... Ik wist rap waar ik moest zijn. Het is natuurlijk wel zo dat je ofwel laatste stuks koopt of einde reeksen maar in suitekledij kan mij dat weinig schelen. Je kan ook altijd eerst eens kijken op de website www.anne-sophie.be Veel succes !Freya 24/05/08
Bedankt voor de snelle reactie! Ik ga zeker eens langs bij Anne-Sophie in Sint-Martens-Latem.Groetjes,Ine