Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goedkope suitekledij

18-2-2008 22:20:58
Hallo,
Ik ben op zoek naar betaalbare suitekledij in Oost-Vlaanderen. Zijn er momenteel ergens koopjes? Of kennen jullie winkels in het Gentse waarbij ik niet meer dan 300€ moet uitgeven voor mijn kledij?
Alvast bedankt!

Groetjes,
Ine

Ine
1-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2389

sarah
24-5-2008
 Meld misbruik18-2-2008 23:06:49

Hoi Ine,

In heusden-zolder op de koolmijnlaan ligt een winkel waar je goedkope suite en feestkledij hebt. Ik weet niet precies hoe de winkel heet. Ik wou daar eerst mijn trouwkleed halen, maar heb voor ene andere winkel gekozen. Maar als mijn schoonzus trouwt ga ik daar wel mijn kleding halen.

Groetjes,
Sarah
nog 96 dagen te gaan

eline
5-9-2008
 Meld misbruik19-2-2008 8:57:20

hey,

Een aantal weken geleden heeft hier iemand anne sophie in st martens latem aan geraden, misschien kan je daar ook gaan kijken

groetjes Eline & Stijn
05/09/2008

sandra
18-10-2008
 Meld misbruik19-2-2008 12:12:01

hey Ine,

misschien eens gaan kijken bij Jagré in antwerpen, is niet zo heel heel ver en ze hebben er momenteel heleboelsuitekledij staan in afprijzing zeker niet duur en veel keuze (mijn gedacht toch)
groetjes
sandra

Freya
24-5-2008
 Meld misbruik19-2-2008 21:10:42

Dag Ine,
Zeker eens gaan kijken bij Anne-Sophie in Sint-Martens-Latem (Kapitein Maenhoutstraat), mijn hele suite heeft zich daar kunnen uitleven en iedereen heeft iets gevonden. Ik heb er zelf een kleedje gekocht van Oni Onik voor mijn broer zijn huwelijk en ik heb 150 euro betaald. Ik heb gezien bij de winkel waar mijn trouwkleed van komt dat er suitejurken zijn van 850 euro... Ik wist rap waar ik moest zijn. Het is natuurlijk wel zo dat je ofwel laatste stuks koopt of einde reeksen maar in suitekledij kan mij dat weinig schelen. Je kan ook altijd eerst eens kijken op de website www.anne-sophie.be
Veel succes !
Freya
24/05/08

Ine
1-9-2007
 Meld misbruik19-2-2008 21:51:45

Bedankt voor de snelle reactie! Ik ga zeker eens langs bij Anne-Sophie in Sint-Martens-Latem.

Groetjes,
Ine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...