Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsboeket

18-2-2008 22:23:10
Ik zou graag mijn bruidsboeket achteraf een mooi plaatsje geven in de living. Weten jullie wat er dan moet mee gebeuren en waar ze dat doen?

evelyne
20-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 990

Els

Meld misbruik18-2-2008 22:39:39

Hoi!

Veel mensen laten hun boeket speciaal behandelen & drogen, maar dat zou een hele investering zijn... (zonder de zekerheid te hebben, dat het resultaat mooi blijft...) Ik geloof dat het dan ook onder een stolp ofzo ligt... Lijkt mij ook wat ouderwets, maar dat is goesting he!

Als het bij ons zo ver is, probeer ik het zelf te drogen (onderste boven laten hangen en met haarlak behandelen) en dan zien we wel...

Alleszinds veel geluk ermee!

sarah
24-5-2008
 Meld misbruik18-2-2008 23:05:10

Hoi Evelyne,

In heusden-zolder op de koolmijnlaan ligt een winkel waar je goedkope suite en feestkledij hebt. Ik weet niet precies hoe de winkel heet. Ik wou daar eerst mijn trouwkleed halen, maar heb voor ene andere winkel gekozen. Maar als mijn schoonzus trouwt ga ik daar wel mijn kleding halen.

Groetjes,
Sarah
nog 96 dagen te gaan

sarah
24-5-2008
 Meld misbruik18-2-2008 23:06:02

oei Sorry, op het verkeerde bericht gereageerd.

lies
5-7-2008
 Meld misbruik18-2-2008 23:58:46

dag evelyne,
je kan je boeket laten vriesdrogen (is niet hetzelfde als gewoon drogen) bij o.a. freezyflor
www.freezyflor.be
De prijs varieert daar van 250 tot 350 euro! (kan blijkbaar ook zonder 'stolp')

groetjes,
lies

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik19-2-2008 10:44:07

hey

ik heb mijn bruidsboeket zelf gemaakt met nepbloemen. wel van heel goeie kwaliteit, zo geen gewone stoffen gevallen... er zijn er zelfs komen aan ruiken ;-)
nu ligt het zo gewoon op de kast al 8 maanden en het ziet er nog altijd super uit. sommige mensen denken dat ik het laten vriesdrogen heb en vragen waar ik het laten doen heb of ze vinden dat het toch mooi uit zichzelf gedroogd is haha ;-)
dus misschien is dat een optie? ik wou ook mijn boeket graag houden maar gedroogde bloemen zien er zo 'ouderwets' uit, zeker onder zo een stolp (en anders worden ze stoffig) en nu kan ik ze gewoon af en toe mee afstoffen...

succes
sas

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik19-2-2008 15:09:24

Hoi,

Je hebt idd speciale technieken en winkels ervoor.
Maar ik heb ten eerste bij de keuze van de bloemen er al rekening mee gehouden dat ze goed konden indrogen (groenmateriaal en rozen).
Daarna heb ik het gewoon rechtop in een vaasje laten drogen en het staat nog steeds prachtig...ondertussen toch al een half jaartje!

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...