Terug naar overzicht
Hoi!Veel mensen laten hun boeket speciaal behandelen & drogen, maar dat zou een hele investering zijn... (zonder de zekerheid te hebben, dat het resultaat mooi blijft...) Ik geloof dat het dan ook onder een stolp ofzo ligt... Lijkt mij ook wat ouderwets, maar dat is goesting he!Als het bij ons zo ver is, probeer ik het zelf te drogen (onderste boven laten hangen en met haarlak behandelen) en dan zien we wel...Alleszinds veel geluk ermee!
Hoi Evelyne,In heusden-zolder op de koolmijnlaan ligt een winkel waar je goedkope suite en feestkledij hebt. Ik weet niet precies hoe de winkel heet. Ik wou daar eerst mijn trouwkleed halen, maar heb voor ene andere winkel gekozen. Maar als mijn schoonzus trouwt ga ik daar wel mijn kleding halen.Groetjes,Sarahnog 96 dagen te gaan
oei Sorry, op het verkeerde bericht gereageerd.
dag evelyne,je kan je boeket laten vriesdrogen (is niet hetzelfde als gewoon drogen) bij o.a. freezyflorwww.freezyflor.be De prijs varieert daar van 250 tot 350 euro! (kan blijkbaar ook zonder 'stolp')groetjes,lies
heyik heb mijn bruidsboeket zelf gemaakt met nepbloemen. wel van heel goeie kwaliteit, zo geen gewone stoffen gevallen... er zijn er zelfs komen aan ruiken ;-)nu ligt het zo gewoon op de kast al 8 maanden en het ziet er nog altijd super uit. sommige mensen denken dat ik het laten vriesdrogen heb en vragen waar ik het laten doen heb of ze vinden dat het toch mooi uit zichzelf gedroogd is haha ;-)dus misschien is dat een optie? ik wou ook mijn boeket graag houden maar gedroogde bloemen zien er zo 'ouderwets' uit, zeker onder zo een stolp (en anders worden ze stoffig) en nu kan ik ze gewoon af en toe mee afstoffen...successas
Hoi,Je hebt idd speciale technieken en winkels ervoor.Maar ik heb ten eerste bij de keuze van de bloemen er al rekening mee gehouden dat ze goed konden indrogen (groenmateriaal en rozen).Daarna heb ik het gewoon rechtop in een vaasje laten drogen en het staat nog steeds prachtig...ondertussen toch al een half jaartje!Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl