Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveel misboekjes voorzien jullie?

19-2-2008 9:21:59
Tja de vraag staat er al? Ik weet niet hoeveel misboekjes ik moet afprinten. De familie die uitgenodigd wordt na de mis voorzie ik sowieso al misboekjes. Maar ik heb er geen idee van hoeveel mensen er naar de kerk komen die 's avonds naar het avondfeest komen? Hoeveel voorzien jullie?

Eva
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 355

D
8-8-2008
 Meld misbruik19-2-2008 9:52:32

Hoi Eva,

Ik zit ook met die vraag.
Bij onz zijn er ongeveer 25 daggasten.
Dus die komen allemaal naar de kerk. Maar de rest van mijn famillie is wel heel groot, maar die wonen allemaal ver, dus weet ik het echt niet of ze komen.
Ik had eerst gerekend op 30 boekjes, en sals er dan meer gasten waren moesten ze maar per twee lezen, maar ja, alser dan ene heel stuk meer is ...
Mis gewoon eens posen bij de mensen of zei willen komen naar de mis?

Groetjes

J
19-4-2008
 Meld misbruik19-2-2008 11:29:17

Wij gaan zeker 100 boekjes voorzien, misschien zelfs meer. Ook de vrienden enzo die naar de mis komen moeten goed kunnen volgen, vind ik. Dat zijn er veel, maar als je er vroegere topics op naleest, blijkt dat meestel ook wel nodig te zijn!

Marie-Julie
5-7-2008
 Meld misbruik19-2-2008 12:07:48

Wij voorzien er 200 om zeker te zijn dat iedereen er eentje heeft. Hangt natuurlijk wel enorm af van het aantal gasten dat je vraagt.. sommigen nemen vb de helft van de gastenlijst.

D
8-8-2008
 Meld misbruik19-2-2008 18:12:49

Amai, zoveel examplaren van trouwboekjes!
nu begin ik serieus te twijfelen over mijn 30tal ;).
We nodigen 130 mensen uit voor het avondfeest, maar zouden die dan echt naar de mis komen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...