Terug naar overzicht
Jazeker,De Dj's kun je ook aan het werk horen in swingcafé Bozart te Roeselare.
misschien eens luisteren bij de dj zelf.De onze kon ik zelf niet opvoorhand horen maar kende toch mensen die hem wel al aanhoorden.Wij hebben hem op hun raad genomen.Waar huwen jullie?Wij in tudor te Brugge.
Vaak heeft de zaal waar het huwelijk plaatsvindt een vaste DJ of iemand waar ze regelmatig mee samenwerken. In elk geval hebben zij heel wat ervaring en al heel wat DJ's aan het werk gezien (en gehoord).De keuze van een DJ die jullie stijl muziek speelt én er de sfeer in houdt is belangrijk om er een geslaagd avondfeest van te maken.Veel succes!
Hey!Wij hebben in het begin ook veel problemen gehad met het zoeken van een dj. Mijn tips: 1) Kijk in de Gouden Gids. Vaak staat er een café of hotel bij de dj vermeld en daar kan je eens 'anoniem' gaan luisteren. 2)Als je de kans hebt: 'spioneer' op andere (trouw)feesten. (zo hebben wij dat gedaan). Een paar telefoontjes en we hadden een bereidwillige dj van wie we al een hele avond hadden genoten!Veel succes!Nele
Als je echt een hele goeie DJ zoekt. Bel dan naar dicobar SABRINA. Ze hebben al talrijke trouwfeesten gedraaid en telkens met heel heel heel veel ambiance. Ze draaien vooral 70-80 stijl. Ze hebben ook een volledig decor bij hen en zijn supervriendelijk. Gewoon eens bellen naar Manu: 0496/54 09 13.
Hey, Beesje,neem eens een kijkje op DJ Funky.De mensen die me al aan het werk hebben gehoord en gezien zijn tevreden (zeggen ze toch en vragen me zelfs terug) en ik ben niet duur. Heb momenteel zelfs een actie lopen tijdens de maanden februari en maart: all-in voor 300 euro.Groetjes,Carlo
DJ Bart De Graaf is een fantastische DJ. Je moet eens op zijn website kijken! Hij draait talrijke fuiven, huwelijken, oudejaarsfuiven en is o.a. DJ bij de radio.Hij wil geen boempapa muziek draaien en zijn muziek is volledig op jouw smaak. Verschillende feestzalen hebben hem aangeraden en hij begint vanaf 7h00 al te draaien. Een aanrader!
Pieter,Wij trouwen volgende zomer in Brugge. De zaal staat nog niet helemaal vast. Succes*Merci voor de DJ-tip
Aan Sophie,Kan je de website van Bart De Graaf eens posten, die had je er niet bijgezet. Alvast bedankt.
Hallo,Met vragen voor een DJ of fotograaf kan u altijd terecht bij : DiscobarMoonflowermsn: bibi77@hotmail.come-mail : discobarmoonflower@hotmail.com