Terug naar overzicht
Hey Tineke!Ik heb je vorige topic gelezen, en ik herinnerde me opeens dat ik zo'n bloemenboog of zoiets in een boekje had zien staan; en inderdaad: bij de Lidl. Dit is de link: http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pages/c.o.20080225.in... Het is geen boog, maar zo'n pilaren, misschien kan je er zo drie kopen en één dan op die andere twee leggen; of gewoon twee kopen en dan een boog maken met iets anders (moet je die steunen toch al niet meer zelf maken). Als dat niet lukt, kan je misschien aan de plaatselijke scouts of zo vragen of ze iets sjorren voor jou (ik heb bij de scouts gezeten vroeger en ik weet zeker dat wij dat gekund zouden hebben). Het zal niet zo mooi zijn als een bloemenboog, maar het is beter dan niets, he :-)Ik hoop dat je hier iets aan hebt!Groetjes, Karen13/9/2008
Hallo Ik wil voor bij mijn mama thuis ook een bloemenboog voor aan de deur. Nu is't zo dat daar niet veel plaats voor is en ik bang ben dat die zou vallen.Ik heb nu dus een abstracter idee, maar wel eenvoudiger en goedkoper naar mijn gedacht.Ik ga gewoon rechte stukken kippenhaas knippen en daar klimop in verweven. Ik ga dat met een nageltje in haar muur kloppen (hihi, 't is mijn huis ni é :) ) De dag ervoor steek ik dan nog enkele bloemen tussen.Is mss ook een idee voor jou als het geen heel modern huis is waar je ni in de muren mag kloppen!Succes
www.egoflos.be Ja ja heb er een gevonden! Je kunt m al huren voor 15 € :-)Das wel wat naders dan die 600 €. Hij zal misschien heel sipmel zijn en je moet de kost van de versiering er ook nog bijtellen, maar zelfs dan zal t goe meevallen...ben opgelucht...dat is toch al 1 hindernis minder :-)Groetjes, Tineke14/08/08