Terug naar overzicht
Hey mirjam,wa bedoel je precies met ringroos?Wij wouden ook geen ringkussentje,maar hebben een beertje van me to you met een roosje vast waar we de ringen aan vastmaken,het beertje is dan nadien voor ons dochtertje (bruidsmeisje).grtz sarah
Ik heb wel eens enkele ringendoosjes gezien op internet op zo van die sites met huwelijksaccesoires. Je kan ook eens gaan kijken bij zo van die winkels waar ze doosjes hebben in van dat handgeschept papier. Ze verkopen ze vaak ik alle soorten en maten...
als je via google zoekt staat er op de eerste pagina al een ringroos...maar heb ook al ergens gelezen dat er geen 2 ringen in kunnen..
http://www.camonet.nl/producten.php?command=detail&... en hier kan je ze normaal ook online bestellen.Inderdaad zouden er geen 2 ringen in kunnen, maar je kan er dan 2 kopen. Ze zijn nu trouwens in de aanbiedingGroetjesHeidi13/09/2008
Hey Mirjam,Vraag eens na bij je juwelier, misschien heeft hij er.Toen mijn verloofde om mijn verlovingsring ging heeft de juwelier hem zo een ringroosje meegegeven. Greetz Inge
Hey MirjamKijk eens op ebay ! Je kan er ontzettend veel weddingspulletjes kopen die vaak goedkoper zijn dan ergens anderfs... Ik heb de ringroos ook al op eBay zien staan...Veel succes met de zoektocht!Groetjes,Evelyn en Nielswww.nielsenevelyn.be