Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

op zoek naar de ringroos

19-2-2008 13:41:48
Ik ben op een superleuk idee gestuit als alternatief voor een ringkussen, nl. een ringroos!
Weet iemand waar ik dat in Limburg ergens kan kopen???

Mirjam
30-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1221

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik19-2-2008 13:47:18

Hey mirjam,wa bedoel je precies met ringroos?
Wij wouden ook geen ringkussentje,maar hebben een beertje van me to you met een roosje vast waar we de ringen aan vastmaken,het beertje is dan nadien voor ons dochtertje (bruidsmeisje).
grtz sarah

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik19-2-2008 14:00:04

Ik heb wel eens enkele ringendoosjes gezien op internet op zo van die sites met huwelijksaccesoires. Je kan ook eens gaan kijken bij zo van die winkels waar ze doosjes hebben in van dat handgeschept papier. Ze verkopen ze vaak ik alle soorten en maten...

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-2-2008 14:03:15

als je via google zoekt staat er op de eerste pagina al een ringroos...
maar heb ook al ergens gelezen dat er geen 2 ringen in kunnen..

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik19-2-2008 22:32:10

http://www.camonet.nl/producten.php?command=detail&...

en hier kan je ze normaal ook online bestellen.

Inderdaad zouden er geen 2 ringen in kunnen, maar je kan er dan 2 kopen. Ze zijn nu trouwens in de aanbieding

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Inge
24-5-2008
 Meld misbruik19-2-2008 22:53:53

Hey Mirjam,
Vraag eens na bij je juwelier, misschien heeft hij er.
Toen mijn verloofde om mijn verlovingsring ging heeft de juwelier hem zo een ringroosje meegegeven.
Greetz
Inge

Evelyn
8-8-2008
 Meld misbruik24-2-2008 10:58:40

Hey Mirjam

Kijk eens op ebay ! Je kan er ontzettend veel weddingspulletjes kopen die vaak goedkoper zijn dan ergens anderfs... Ik heb de ringroos ook al op eBay zien staan...

Veel succes met de zoektocht!

Groetjes,

Evelyn en Niels

www.nielsenevelyn.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...