Terug naar overzicht
een uitnodiging in 3 lagen:grootste kaart onderaan (hierop staat de uitnodiging), daarboven een foto van jullie, daarboven een kalkpapier (eventueel met jullie namen op) alles samen gebonden met een strikje
hey ik heb mijn uitnodigingen ook zelf gemaakt ik en mijn toekomstige man wouden ook iets persoonlijks en simpels en de mensen die hun uitnodiging al hebben gekregen vonden ze heel mooi sommigen dachten dat we die bij een drukker hadden laten makenik zal u een voorbeeldje door mailen
Hallo,Ik trouw in 2006 en wil ook werken met een foto.Zou je mij Sarah haar voorbeeld ook kunnen doormailen? Mijn email adres is: Citroentje2212@hotmail.comJe zou mij hiermee een groot plezier doen.Groetjes,Tiziana
Bedankt voor de tips!Ik kan er zeker iets mee doen!Sarah, bedankt om jouw uitnodiging te mailen. Ik heb je een mailtje terug gestuurd.Nog leuke ideeen? Laat maar komen !!!!!Groetjes, Katja
Wij trouwen in 2006 en als het mogelijk is, zouden we ook graag een voorbeeldje willen...We zijn vandaag naar een fotograaf geweest i.v.m. uitnodigingen en die zijn toch wel duur! We beginnen er meer en meer aan te denken om ze toch zelf te maken. Alle tips en ideeën zijn dus welkom.Alvast bedankt!Veerle
Oeps, dom van me: mijn e-mailadres vergeten...Alles is welkom op veke83@hotmail.comNog eens bedankt!
heilaba ik zit ook met het zelfde probleem moest eigenlijk al lang aan mijn uitnodigingen begonnnen zijn maar stel het altijd maar uit... gewoon omdat ik nie weet hoe er aan te beginnen! Kan iemand me een handje helpen mail me gerust op davy_mieke@hotmail.com! en voorbeeldjes zijn ook altijd welkom. alvast ne dikke merci mieke
Hallo Kaat, mijn broer en zijn vrouw hebben die vorig jaar zelf gemaakt. zij hadden een foto van op vakantie met op de achtergrond de ondergaande zon en de zee genomen voor op hun uitnodiging. Dat was heel mooi. Als je wil kan ik hen vragen om hun email te geven, want zijn vrouw kan heel goed werken met de PC en kan je zeker goed helpen. Groetjes Lien