Terug naar overzicht
Hey Eva!Wij gaan die laten printen in een copycenter aan de VUB (in Etterbeek). Daar is het heel goedkoop (1 oude Belgische frank per kopie), en aangezien mijn vriend daar in de buurt werkt en ik daar ook nog regelmatig moet zijn, is dat het handigste. Als je ergens in de buurt woont of werkt van een universiteit of hogeschool, zal je zeker goedkope copycenters vinden, hoor!Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes, Karen13/9/2008
Hoe zit dat dan eigenlijk met de kaft van het misboekje?Laten jullie dan alle kaften alleen maken bij een drukker en het boekje zelf in een copycenter kopieren? En waar laten jullie dit dan samennieten ofzo?Tzijn wss domme vragen maar ik vroeg het me gewoon af :-)Groetjes
@ Kim: Nee, geen domme vragen, helemaal niet zelfs :-)Mijn nicht heeft mij eergisteren haar misboekje laten zien en dat was echt heel dik. Als dat van ons zo dik uitvalt, gaan we het laten inbinden (da's steviger dan nietjes) en anders gaan we kaften zelf afdrukken (of ook daar laten kopiëren op dikker papier, dat doen ze daar ook, hangt ervan af hoeveel het er zullen zijn) en dan nieten (doen ze ook in de copycenters). We zullen ze waarschijnlijk laten inbinden, da's mooier dan nietjes (maar dat hangt af van de kostprijs, natuurlijk). Groetjes, Karen13/9/2008
HeyIk denk dat je bij een copycenter toch goedkoper uikomt dan als je ze zelf afdrukt. Wat kost een kopie tegenwoordig? Een inktpatroon kost toch ook direct al wat geld ehGroetjes