Terug naar overzicht
Hey,Je moet vooral doen waarbij je jezelf goed bij voelt. Ik zou niet twijfelen in jouw geval!Groetjes, katrien
Ik weet niet of je ook voor de kerk trouwt, maar als ik me niet vergis kan bij het kerkelijk huwelijk de moeder niet als getuige optreden (wegens te nauw verwant).Vraag het na bij je pastoor in dat geval...
nee, ik trouw niet voor de kerk. Had ik er natuurlijk even moeten bij vernoemen. Enkel voor de wet.Katia
Als je dit het liefste hebt, zou ik er zeker voor gaan! Veel succes ermee
awel, dat is een superidee!!! Ik doe net hetzelfde en heb er niet moeten voor aarzelen, zij kent mij door en door en het leek mij niet meer dan normaal. Sommige mensen reageerden wel is raar, maar die kunnen wat mij betreft naar de maan lopen :-), mijn dag, mijn keuze! Het klinkt mss bot, maar eigenlijk ben ik op een moment gekomen dat ik het gemoei van mijn omgeving best wel beu ben ^^Cindy15-03-2008
oei, mijn verloofde neemt zijn vader als getuige, mag dit dan niet voor de kerk?
Hey,Bij het huwelijk van mijn neef vorig jaar waren de vaders van het bruidskoppel de getuigen. Als je het graag wil zou ik het zeker doen!groetjesAnn
Wij trouwen enkel voor de wet en ik neem mijn papa als getuige! Ik heb geen broers of zussen en echt vrienden die daarvoor geschikt zijn, heb ik niet ... heb eigenlijk niet getwijfeld om het meteen aan hem te vragen! (Mijn aanstaande neemt zijn enige zus als getuige).