Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 95 dagen

19-2-2008 15:48:12
Hallo toekomstige bruidjes,

Wie van jullie trouwt net als wij op 24 mei 2008? Zijn jullie ook zo goed als klaar met de voorbereidingen? Wij moeten eigenlijk alleen nog bloemen en ringen en kledij voor de kindjes zoeken.

Elke
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 929

marjan
24-5-2008
 Meld misbruik19-2-2008 16:12:28

wij trouwen ook dan.
wij hebben nog wel wat werk voor de boeg: onze ceremonie in elkaar steken, uitnodigingen laten drukken en versturen, en dan nog een heleboel kleine praktische zaken zoals versiering zoeken, bloemen kiezen, schoenen voor de bruidegom.... Nu komen zo alle kleine zaken aan het licht. :-)

Groetjes
Marjan

Freya
24-5-2008
 Meld misbruik19-2-2008 20:59:13

Hey, dag Elke, wij trouwen ook op 24/5. Ik heb het gevoel dat ik nog heel wat werk heb maar dat is omdat ik het mezelf moeilijk met 34 to do lijstjes :-). Wij moeten in ieder geval nog de uitnodigingen bestellen en versturen, de afspraken maken met de zaal, mijn proefkapsel en proef make-up nog regelen, het misboekje nog typen, adressen verzamelen enz...
Help ik krijg al weer stress als ik het allemaal noteer.
Ik ga rap verder doen !

doei
Freya

sarah
24-5-2008
 Meld misbruik19-2-2008 23:25:14

Hoi Elke,

Wij trouwen ook op 24/05/08.
Het begint nu toch al dichter bij te komen he.
Wij gaan volgende week de uitnodigigen bestellen,we moeten nog bedankjes voorzien voor de ouders, getuigen en de gasten.
De kleding van de bruidskindjes gaan we achter twee weken kopen samen met het kostuum van mijne aanstaande.
De bruidstaart moeten we twee weken op voorhand bestellen.
Volgende week moeten we nog eens naar de priester om het misboekje te bespreken en daarna dit nog typen.
Mijn proefkapsel en make-up staan ook al vast en zaterdag ga ik lingerie kopen.
Nog heel wat he, maar het zal wel lukken. Ik geniet in ieder geval van de voorbereidingen.

Groetjes,
Sarah

sarah
24-5-2008
 Meld misbruik19-2-2008 23:27:53

Ohja,

Is er een van de bruidjes die op 24/05/08 ook in Neeroeteren trouwt.
Ik weet dat er eentje dan ook in mijn gemeente trouwt, misschien iemand van op het forum?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...