Terug naar overzicht
Hallo Leen,Je kan misschien kijken voor een bongobox. Dit gaat van een dagje verwennen of avontuur tot een weekendje Parijs of 1 overnachting in een luxe hotel. Als je op internet zoekt naar bongolbox kom je vanzelf op de geschikte websites uit. Hoop dat je er iets aan had. Groetjes
heymijn getuige was ook mijn beste vriendin en ik wou haar een blijvend aandenken geven. ik had een hangertje en ketting gekocht en een me to you beertje met een tshirtje aan waar een tekstje over vriendschap opstond. ze was hier heeeeel blij mee en draagt het bij elke speciale gelegenheid.een ander idee was een uurwerk, dat hebben we gegeven aan de getuige van mijn man.successas
Hey,aangezien wij maar een klein budget hebben geven wij aan de ouders en getuigen hetzelfde. Onze getuigen zijn onze broer en zus dus dat is ook wel gemakkelijk. Ik ben gister bij de oil&vinegar binnen gestapt en zag daar flesjes staan in vorm van een hartje. Ik ga die tegen september laten vullen en maak er zelf een kaartje bij. Een etiket gaat niet omdat ze niet extreem groot zijn en je het etiket dan niet kan lezen. Deze ga ik dan proberen op een super leuke, originele manier in te pakken. Het zijn allemaal mensen die graag koken, dus vandaar dat ik het wel toepasselijk vindt. En je kan het altijd bij laten vullen indien gewenst.GroetjesKimberley12/09/2008
Hoi,mijn getuige is ook mijn beste vriendin (voor de kerk) maar voor de wet is het mijn broertje. We hebben voor alle getuigen en ouders min of meer hetzelfde. Een kaars met onze namen op. Voor de ouders zijn die iets groter. Wij hebben ze gevonden bij de kaarskesprocessie: www.kaarskesprocessie.be Ik vond het een leuk idee.GroetjesKim02/08/2008