Nu Online
Momenteel zijn er 743 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

linea raffaelli kleur cappucino en bruidskindjes

19-2-2008 17:28:19
HAllo,

Wie heeft er net als ik gekozen voor een trouwensemble van Linea R met een rok in cappucino kleur? Ik zoek nu naar linnen broekjes voor mijn bruidsjongetjes in nagenoeg dezelfde kleur maar vind ze niet. Soms denk ik 'bingo', maar als ik dan de stof van mijn rok ernaast leg is het toch niet wat ik wil. Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt

Peggy
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1400

wendy
23-8-2008
 Meld misbruik20-2-2008 13:14:28

hallo ik zou dat niet doen ik zou op zoek gaan naar bepaalde dingetjes bv mijsje sokjes of zo iets ion ongeveer jou kl het is toch niet de bedoeling dat ze het zelvde als jou uit zien ik zou ze in wat anders kleden dan val jij en hun veel meer op en je gaat nooit de zelvde kl vinden of je moet op zoek na sof gaan en het laten maken nat maar alles komt goed is toch ook heel mooi als ze iets in de aart van jou rok komen xxx groetjes ps over 2 weken komen de nieuxe kleedjes uit iv m comun miss vind je daar wat tussen xx

Margit
28-6-2008
 Meld misbruik20-2-2008 13:45:16

Hey!

Ik denk dat ik wel hetzelfde trouwensemble heb als jij maar ik wist niet dat ze die kleur cappucino noemen. Leuk weetje! :o) (mijn trouwkleed staat op de website van Linea bovenaan foto 2 & 3).

Voor onze 2 bruidsmeisjes van 3 en 1,5 jaar hebben we voor outfits van Filou & Friends en Petit Filou gekozen die bij elkaar passen. Het is een combinatie van wit, fuchsia en donkerbruin.

Past misschien niet direct helemaal bij mijn trouwkleed maar ik ga in mijn bruidsboeket ook witte en fuchsia gekleurde bloemen laten verwerken zodat we toch 1 geheel vormen :o)

Dat is dus eventueel ook een optie! :o)

Groetjes,

Margit

http://margitenleslie.trouwen.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...