Terug naar overzicht
hallo ik zou dat niet doen ik zou op zoek gaan naar bepaalde dingetjes bv mijsje sokjes of zo iets ion ongeveer jou kl het is toch niet de bedoeling dat ze het zelvde als jou uit zien ik zou ze in wat anders kleden dan val jij en hun veel meer op en je gaat nooit de zelvde kl vinden of je moet op zoek na sof gaan en het laten maken nat maar alles komt goed is toch ook heel mooi als ze iets in de aart van jou rok komen xxx groetjes ps over 2 weken komen de nieuxe kleedjes uit iv m comun miss vind je daar wat tussen xx
Hey!Ik denk dat ik wel hetzelfde trouwensemble heb als jij maar ik wist niet dat ze die kleur cappucino noemen. Leuk weetje! :o) (mijn trouwkleed staat op de website van Linea bovenaan foto 2 & 3). Voor onze 2 bruidsmeisjes van 3 en 1,5 jaar hebben we voor outfits van Filou & Friends en Petit Filou gekozen die bij elkaar passen. Het is een combinatie van wit, fuchsia en donkerbruin. Past misschien niet direct helemaal bij mijn trouwkleed maar ik ga in mijn bruidsboeket ook witte en fuchsia gekleurde bloemen laten verwerken zodat we toch 1 geheel vormen :o)Dat is dus eventueel ook een optie! :o)Groetjes,Margithttp://margitenleslie.trouwen.com