TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
16-2-2008
|
19-2-2008 18:34:33
Heerlijk om te zien dat het ook bij jou geweldig was Myriammeke!!!! 16/02 was dus echt een lucky day voor alle bruidjes!!!! Van zodra we de foto's hebben spreken we af hé :-) Heel veel liefs van cybervriendinneke Lien :-)))
|
|
Marlies
6-6-2009
|
19-2-2008 19:43:46
hallo Myriam, eerst en vooral proficiat met jullie huwelijk! Maar ik las ook dat jullie een gospelkoor hadden en daar ben ik ook naar op zoek, wij trouwen wel pas in 2009 maar beter te vroeg dan te laat zeker? :-) Hebben jullie verschillende koren gecontacteerd of zijn jullie gaan luisteren om een keuze te maken? Ik merk dat er ook nogal een prijsverschil is... Dank u alvast voor de info
|
|
Stephanie
17-5-2008
|
20-2-2008 9:52:31
Proficiat! Ik ben blij dat alles goed verlopen is. Het weer zat inderdaad goed mee.
Enkele vraagjes: * ceremoniemeester - is dat een zelfstandige of werken die met verschillende mensen samen? * over welke Olivia heb je het? Wij zoeken ook nog allerlei originele dingen (waaronder gastenboek)
Je kan me ook steeds mailen op: b00zette@gmail.com *
|
|
Katrien
9-8-2008
|
20-2-2008 12:42:26
Hey,
Een dikke proficiat! Het is altijd heel leuk om zo'n verslagjes te lezen, het gaat dan altijd zo kriebelen bij mij. Khoop dat mijn dag ook zo fantastisch mag zijn! Als je foto's hebt... ik kijk graag naar andere bruidjes :-)
Groetjes, katrien
|
|
D
8-8-2008
|
20-2-2008 14:26:22
Heel veel succes met jullie huwelijk! Echt super dat je dag zo is meegevallen.
Ben ook blij te horen dat jullie feest goed georganiseerd was, wij gaan namelijk ook met huis van dijck in zee, maar dan in de zaal Hof Van Wayenborch. Mag ik vragen voor welke formule van eten jullie daar hebben gekozen?
Groetjes Dana
|
|
Myriam
16-2-2008
|
21-2-2008 15:47:16
Beste Marlies, Stephanie en Dana,
om op jullie prangende vragen te antwoorden: - ceremoniemeester "Joris Temmerman" van The Weddingplanner heeft natuurlijk een team rond zich. Mocht je hem contacteren, dan kan je voor heel veel zaken bij hem terecht; al naar gelang wat je zoekt. Zoals ik zei: bij ons was "zijn" functie redelijk beperkt en wij hebben enkel beroep gedaan op de ceremoniewagens en een ceremoniemeester tijdens de misviering. Wel handig, al zeg ik het zelf. Oh ja, ons gastenboek kwam ook van bij hem. Gewoon, omdat ik iets naar mijn zin gezien had. Ik denk dat je bij hem terecht kan voor bloemen, bruidsboeket, fotograaf en ga zo maar door. Neem maar een kijkje op de website. - het gospelkoor heb ik beetje via via gevonden. Ze hebben een website, al is de nederlandse versie niet zo optimaal. Als je een mondje Frans of Engels kan, dat helpt. Maar ze zingen FANTASTISCH - heb er enoooorm veel en goede reacties op gehad - en ze zijn vriendelijk en correct. www.choraleallegresse.be (is wel een afrikaans gospelkoor, dus zij hebben vrij veel afrikaanse liedjes in hun repertorium; dit ter info; misschien is niet iedereen daardoor gediend). Je kan hen beluisteren tijdens optredens en/of repetities: vermeld op de website. - wie met Huis van Dijck in zee gaat, kan ik dus gersutstellen. Had ooit eens een gelegenheid in' t Mechelse een bedrijfsfeest mee te maken, waar zij voor de catering gedaan hadden en dat was toen ook al heel verzorgd. Nu heb ik persoonlijk ondervonden wat zij waard zijn! Prima service, fantastische kwaliteit en vriendelijk. Onze formule was "receptie-diner" + dessertbuffet. Ook weer heel veel enthousiaste reacties op gekregen. - wat Olivia betreft: je kan altijd eens een oproep plaatsen, zoals ik gedaan heb. Haar e-mail adres is: anolro_@hotmail.com dan kan je een fotootje vragen en meer info. Heel vriendelijke dame die dit in haar vrije tijd doet. Doe haar maar de groeten van mij (en van Lien).
Veel plezier verder met jullie voorbereidingen.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |
Videoproducties