Nu Online
Momenteel zijn er 368 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VERSLAG 16/02/08 van Myriam!!

19-2-2008 18:16:11
Beste bruidjes en bruidegommen,
ziehier, na ongeveer een 6-tal maanden voorbereiden, was het vorige zaterdag (16/2) dan eindelijk zover.
Ik wil vooreerst de meisjes hier bedanken voor de goede raad/tips/ideetjes. Ik was niet zo héél actief op het forum, maar ik vond het fijn de berichtjes te lezen.
Langs deze weg wil ik toekomstige bruidjes en bruidegommen wat ideeën geven:
1) wij zijn op 2 verschillende dagen getrouwd: burgerlijk en kerkelijk was dus apart en ik moet zeggen, toch wel een aanrader - je kan van beide dagen méér genieten!
2) vorige zaterdag was een prachtige dag: blauwe hemel, zonnetje van de partij en allemaal mensen die het goed met ons voorhebben; wat een zalig gevoel.
3) de dag is verlopen zoals gepland: er is dan ook NIETS misgelopen! Net zoals bij Lien en Dina (op dezelfde dagen gehuwd) ben ik dus ook superblij en gelukkig.
De misviering was een waar succes: wij hadden een zeer persoonlijke misviering, een toffe (vooruitstrevende 72-jarige!)priester, teksten laten lezen door familie en vrienden en een gospelkoor! Iedereen was superenthousiast over dat koor. Een aanrader dus.
Aan de kerk hadden wij ook een drankwagen geplaatst: eveneens een waar succes. Bij deze temperaturen (zonnig maar toch frisjes) was het een waar genoegen zich even te kunnen op-, verwarmen met een drankje ;o).
Als ceremoniewagen(s) hadden we een bus EN een Mini Cooper. De ceremoniemeester een goede keuze. Blij dat ie er was, al had hij bij ons een eerder beperkte funktie. Desalniettemin was ik achteraf toch blij dat ik hem gecontacteerd had.
OVer de fotograaf kan ik nog neit veel zeggen...we zijn nog in blijde afwachting van de foto's natuurlijk - dus wat betreft kwaliteit/service,...daar kom ik nog op terug. De fotograaf ZELF was een zeer toffe gast. En hij is heel de dag met ons op schok geweest. Discreet wanneer het "moest", dus ik veronderstel dat er wel "natuurlijke" foto's zullen tussen zitten ;o).
De zaal: prachtig, geweldig, schitterend, fantastisch! Organisatie van eten was perfect, kwaliteit subliem, zo ook de service. Zij hebben een huis-DJ en deze heeft het effectief voor mekaar gekregen heel de zaal continu te laten dansen (één van de grote zorgen van m'n ventje geweest die dag: dat er niemand zou dansen). Maar dat was dus niet nodig: iedereen heeft zich goed geamuseerd en niets dan lof.
Wij hebben supergoede reacties gekregen op heel die dag. "Origineel", "ontroerend", "sfeervol", "geweldig",...zijn maar enkele uitspraken van die dag/avond.
Ik wil via deze nogmaals iedereen bedanken:
met name Olivia, voor het maken/bezorgen van een geweldige enveloppendoos (haar naam en e-mail adres zijn al enkele keren vermled geweest op dit forum). En natuurlijk ook mijn cyber-vriendin Lien (eveneens gehuwd op 16/2/08). Waar zo'n forum al niet goed voor is...;o).
Enkele websites:
www.dehongerkiller.be (drankwagen)
www.theweddingplanner.be (ceremoniemeester)
www.vanbelgië.be (site met keuze voor zalen) of www.huisvandijck.be (wij hadden ons feest in het Koloniënpaleis in Tervuren). De DJ hoort bij het "Huis Van Dijck" en zijn naam was DJ Steph. Er zijn er ook nog andere, maar Steph was dus wel bijzonder goed.
Ik wens jullie allemaal nog een GEWELDIGE voorbereiding. Maak er iets moois van en heel veel geluk gewenst!
Myriam
16/02/2008 - reeds 3 dagen gehuwd.

Myriam
16-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1497

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik19-2-2008 18:34:33

Heerlijk om te zien dat het ook bij jou geweldig was Myriammeke!!!! 16/02 was dus echt een lucky day voor alle bruidjes!!!! Van zodra we de foto's hebben spreken we af hé :-)
Heel veel liefs van cybervriendinneke Lien :-)))

Marlies
6-6-2009
 Meld misbruik19-2-2008 19:43:46

hallo Myriam, eerst en vooral proficiat met jullie huwelijk! Maar ik las ook dat jullie een gospelkoor hadden en daar ben ik ook naar op zoek, wij trouwen wel pas in 2009 maar beter te vroeg dan te laat zeker? :-) Hebben jullie verschillende koren gecontacteerd of zijn jullie gaan luisteren om een keuze te maken? Ik merk dat er ook nogal een prijsverschil is...
Dank u alvast voor de info

Stephanie
17-5-2008
 Meld misbruik20-2-2008 9:52:31

Proficiat! Ik ben blij dat alles goed verlopen is. Het weer zat inderdaad goed mee.

Enkele vraagjes:
* ceremoniemeester - is dat een zelfstandige of werken die met verschillende mensen samen?
* over welke Olivia heb je het? Wij zoeken ook nog allerlei originele dingen (waaronder gastenboek)

Je kan me ook steeds mailen op: b00zette@gmail.com
*

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik20-2-2008 12:42:26

Hey,

Een dikke proficiat! Het is altijd heel leuk om zo'n verslagjes te lezen, het gaat dan altijd zo kriebelen bij mij. Khoop dat mijn dag ook zo fantastisch mag zijn!
Als je foto's hebt... ik kijk graag naar andere bruidjes :-)

Groetjes, katrien

D
8-8-2008
 Meld misbruik20-2-2008 14:26:22

Heel veel succes met jullie huwelijk!
Echt super dat je dag zo is meegevallen.

Ben ook blij te horen dat jullie feest goed georganiseerd was, wij gaan namelijk ook met huis van dijck in zee, maar dan in de zaal Hof Van Wayenborch. Mag ik vragen voor welke formule van eten jullie daar hebben gekozen?

Groetjes
Dana

Myriam
16-2-2008
 Meld misbruik21-2-2008 15:47:16

Beste Marlies, Stephanie en Dana,

om op jullie prangende vragen te antwoorden:
- ceremoniemeester "Joris Temmerman" van The Weddingplanner heeft natuurlijk een team rond zich. Mocht je hem contacteren, dan kan je voor heel veel zaken bij hem terecht; al naar gelang wat je zoekt. Zoals ik zei: bij ons was "zijn" functie redelijk beperkt en wij hebben enkel beroep gedaan op de ceremoniewagens en een ceremoniemeester tijdens de misviering. Wel handig, al zeg ik het zelf. Oh ja, ons gastenboek kwam ook van bij hem. Gewoon, omdat ik iets naar mijn zin gezien had. Ik denk dat je bij hem terecht kan voor bloemen, bruidsboeket, fotograaf en ga zo maar door. Neem maar een kijkje op de website.
- het gospelkoor heb ik beetje via via gevonden. Ze hebben een website, al is de nederlandse versie niet zo optimaal. Als je een mondje Frans of Engels kan, dat helpt. Maar ze zingen FANTASTISCH - heb er enoooorm veel en goede reacties op gehad - en ze zijn vriendelijk en correct.
www.choraleallegresse.be (is wel een afrikaans gospelkoor, dus zij hebben vrij veel afrikaanse liedjes in hun repertorium; dit ter info; misschien is niet iedereen daardoor gediend). Je kan hen beluisteren tijdens optredens en/of repetities: vermeld op de website.
- wie met Huis van Dijck in zee gaat, kan ik dus gersutstellen. Had ooit eens een gelegenheid in' t Mechelse een bedrijfsfeest mee te maken, waar zij voor de catering gedaan hadden en dat was toen ook al heel verzorgd. Nu heb ik persoonlijk ondervonden wat zij waard zijn! Prima service, fantastische kwaliteit en vriendelijk. Onze formule was "receptie-diner" + dessertbuffet. Ook weer heel veel enthousiaste reacties op gekregen.
- wat Olivia betreft: je kan altijd eens een oproep plaatsen, zoals ik gedaan heb. Haar e-mail adres is: anolro_@hotmail.com dan kan je een fotootje vragen en meer info. Heel vriendelijke dame die dit in haar vrije tijd doet. Doe haar maar de groeten van mij (en van Lien).

Veel plezier verder met jullie voorbereidingen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info