TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
heidi
7-6-2008
|
19-2-2008 19:51:42
hallo, bij ons hadden ze in de feestzaal toch wel gezegd om de openingsdans ten laatste om 23u te starten als we het feest om 19u laten beginnen. als je buffet hebt kunnen mensen toch steeds blijven terug gaan.
groetjes heidi
|
|
Sandra
25-7-2008
|
19-2-2008 20:31:06
openingsdans valt nogal vaak rond middernacht, ts 23 en 24h zeg maar
|
|
Dirk
14-6-2008
|
19-2-2008 22:19:39
Ik zou toch iets vroeger beginnen. Lang aan tafel zitten, doet de mensen in slaap vallen. De feesten waar ik tot 24u moest wachten om eindelijk eens te mogen bewegen, vond ik eigenlijk maar oersaai (en da's nog een understatement), maar ja, da's persoonlijke voorkeur natuurlijk...
|
|
olivier
9-5-2009
|
19-2-2008 22:42:30
normaal zou receptie tot 20u duren. Dus aan tafel vanaf 20u. Dus dan valt 23u30-23u45 nog goed mee denk ik ? Het zou anders zijn, moesten we al van 19u aan tafel zitten toch...?
|
|
Tania
3-5-2008
|
20-2-2008 8:02:55
Bij ons ook liever iets vroeger, want wij gaan al redelijk vroeg aan tafel. Rond 23u toch schat ik. En eigenlijk vinden we dat wel fijn... Dansfeest te lang? Ik hoef niet per se tot 7u 's ochtends in de feestzaal te staan, dan heb ik liever dat ik er een uurtje eerder (en frisser) aan kan beginnen :). Maar dat is voorkeur natuurlijk. Ik denk dat er veel afhankelijk is van hoe laat je aan tafel gaat, en welk soort diner je hebt...
Groetjes,
Tania
|
|
Nele
20-9-2008
|
20-2-2008 8:18:02
Hallo,
ik zou ook liever de receptie wat vroeger beginnen zodat het dansfeest wat vroeger kan starten. Vergeet niet dat er vaak heel wat mensen zijn die om welke reden dan ook niet erg laat kunnen of willen blijven (leeftijd, afstand, zwangerschap, kinderen, ziekte) Bovendien vind ik het dansfeest altijd het leukste. Eindelijk eens de benen lossmijten :-)
Groetjes, Nele
|
|
Evi
30-5-2009
|
20-2-2008 9:42:36
Laatste feest waar wij naartoe geweest zijn hebben ze de openingsdans gedaan na hoofdgerecht, denk dat dit rond 22u30 was. Daarna is het dansfeest al losgebarsten intussen werd reeds koffie geserveerd. Na ongeveer uurtje hevig shaken hebben ze het dessertbuffet aangekondigd. Na en tijdens het buffet hebben ze het feest gewoon verder laten gaan. Dit was eerste keer dat wij het zo zagen verlopen en vonden het zo perfect dat we het ook zo gaan doen. De avond begint niet te laat en na uurtje dansen zijn de meeste al toe aan pauze, dus het dessert kon niet idealer vallen. Doordat ze muziek bleven spelen is het feest ook niet stil gevallen. Bepaalde mensen sprongen spontaan, tijdens verorbering van hun dessert, van hun stoel omdat ze leuk liedje hoorden om dan daarna verder het dessert te verorberen.
grtjs
|
|
Thierry
|
|
|
Liesbeth
1-5-2009
|
21-2-2008 16:00:20
Ik wil dit toch ook zoveel mogelijk pushen dat we er al rond 23 uur kunnen aan beginnen, maar dan moet je alles ook een beetje opschuiven natuurlijk. Is het raar om een eerste receptie al te starten om 16u bijvoorbeeld?
|
|
els
|
22-2-2008 20:12:22
hallo,onze feest begint ook al om 17.00h en het dansfeest om 20.30h. receptie:17.00 diner:18.00 dansfeest met dessertbuffet en middernacht hapjes:20.30
|
|
els
|
22-2-2008 20:13:19
Ah ja en dan de openingsdans toch rond 23.00 proberen te starten
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|