TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evy
1-3-2009
|
19-2-2008 20:37:03
Ik heb reeds feesten gehad in het Molenhof en die waren steeds af. Vandaar ook onze beslissing om het Molenhof te reserveren voor ons huwelijk. Heel vriendelijke mensen, mooie zaal met tuin, veel mogelijkheden en zeer goede prijs! Met 't Guldenhof heb ik geen ervaring. Veel succes met voorbereiden!
Groetjes Evy 01-08-2008
|
|
sarah
17-5-2008
|
19-2-2008 21:37:06
wij zijn onlangs naar feest in molenhof geweest. het eten was lekker, maar simpel. (frieten, lasagna, curryworst, koude groenten, bitterballen,..)
muziek was goed, band memphis. is mijn schoonbroer trouwens... maar ook buiten dat was de muziek goed..
|
|
evy
1-3-2009
|
20-2-2008 11:38:56
Wat het eten betreft...dat kiest het koppel volledig zelf. Je kan kiezen voor een menu, aan tafel opgediend. Dat stel je volledig zelf samen. Dus je kan gaan van 'poepsjiek' tot heel simpele dingen. Je kan kiezen voor koud en/of warm buffet, bbq, trouwfuif. Wij kozen voor de trouwfuif. Ik hou niet van het sjieke, stijvere gedoe. Het eten blijft de ganse nacht staan en iedereen komt 's avonds wanneer het voor hen uitkomt. Vond ik wel belangrijk want mijn collega's moeten werken tot 18u. Dan kan ik moeilijk het eten om 19u aan tafel laten opdienen. Voor ons de makkelijkste oplossing ;-) Hierin zit dan onder andere lasagne, ribbekes, videe, kip, verschillende broodjes, groenten, slaatjes, rijst, deegwaren, frietjes, aardappelsla enz. Wij voorzien ook nog een uitgebreid dessertenbuffet. Dit blijft de ganse nacht staan, dus niemand zal honger lijden.
Groetjes Evy
|
|
sarah
17-5-2008
|
20-2-2008 13:55:13
ik leg mijn lat idd misschien wel hoog wat eten betreft...
algemene reacties waren positief hoor!
|
|
Jurgen
1-1-2009
|
10-3-2008 13:56:58
Hallo allemaal,
nog mensen die recent een trouwfeest meemaakten in 't Molenhof ? Graag jullie mening over eten, bediening, prijs, enz. bedankt !
|
|
Jurgen
1-1-2009
|
10-3-2008 17:09:18
Hallo,
zij er nog mensen die in 't Molenhof een feest deden of meemaakten ? Graag jullie meningen over het eten, de bediening, de zaal, de prijzen en zomeer...
alvast bedankt !
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|