Nu Online
Momenteel zijn er 751 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer in VW Kevers

7-2-2005 14:33:28
Beste allemaal,

Voor onze grote dag twijfelen mijn vriend en ik nog over het vervoer. Aangezien ons gevolg best een grote groep mensen is geworden (32 volwassenen en 4 kinderen) dachten we eerst aan een bus. Maar nu heb ik altijd een voorliefde gehad voor de volkswagen kever. Enig opzoekwerk leverde op dat zo'n kevertje 200 euro kost! Best wel veel als je weet dat wij er dan zo'n 8 - 9 nodig hebben.
Vandaar ook mijn vraag: zijn er mensen die eventueel een club kennen of een verhuurbedrijf die een stuk goedkoper is dan die 200 euro.

Alvast heel erg bedankt...

Syl*

Sylvie
1-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 566

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik8-2-2005 10:20:54

hoi Sylvie

wij zoeken voor onze trouw ook nog naar kevertjes omdat mijn vriend daar zelf al lang mee bezig is. maar het is inderdaad wel duur! je kan misschien eens kijken op de site van de keverclub (www.vwkeverclub.be ) of anders mag je mailen naar mijn (toekomstige) schoonbroer, die kent wel wat mensen in het kevermilieu. mail me als je zijn emailadres wil: gaelle.troukens@if-ic.org
wij gaan in de wagen van mijn vriend rijden en verder weten we het ook nog niet. misschien wel in zo'n splitbusjes?
groetjes!
Gaëlle

Vanessa
28-5-2005
 Meld misbruik8-2-2005 16:53:12

Wij gebruiken ook VW Kevers als ceremoniewagens. Bij ons gaat het om een VW Kever Cabrio (80euro) voor het bruidspaar en een authentiek VW splitbusje (250 euro) voor de suite. Je kan tot 8 personen vervoeren in deze busjes. We hebben de Keverbezitters gevonden via de Keverclub. Hun webadres was vroeger www.vwkeverclub.be maar sinds kort zijn ze aan het werk aan een nieuwe website, dus de oude is tijdelijk off-line. Je kan daar gaan kijken op het forum, waar ze een apart onderdeel hebben met vraag en aanbod ivm trouwvervoer. Succes verzekerd! Een andere site ivm oldtimers is: http://www.oldtimersweb.be/ceremonie/ceremonie.php
Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...