Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht: ijskar

7-2-2005 15:43:39
Hallo

Wij dachten eraan dat het misschien wel leuk zou zijn een ijskar naar het gemeentehuis te laten komen. Het mag nog zo'n echte oude kar en/of fiets zijn.
Als kleuterjuf kan ik mijn kleuters dan trakteren op een ijsje, net als de mensen die naar ons komen kijken aan het gemeentehuis.
We vroegen ons af waar we iemand kunnen vinden die zo'n ijskar heeft (en die dan die dag ook de ijsjes schept).
Iemand enig idee, wat zoiets kost?

Groetjes Syl*

Sylvie
1-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 717

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik7-2-2005 15:57:14

Hallo Sylvie,

wij hebben onze bruidswagen gereserveerd bij Retro in Antwerpen. Toen we daar waren, stond er ook een heel mooie ijskar die verhuurd wordt voor huwelijken. Ga eens kijken bij www.retro.be . De prijzen daar vallen best mee. Je kan een offerte vragen via de site.

Beesje
20-6-2006
 Meld misbruik7-2-2005 19:21:41

Geen idee waar je zo'n ijskar kan krijgen. Maar jullie idee is fantastisch dus zeker doen en succes verzekerd.

Succes!

Didier
25-8-2005
 Meld misbruik7-2-2005 23:10:35

Hoi Sylvie,

Ook ik wilde jou doorverwijzen naar Retro. Bij hen hebben wij onze bruidswagen en suitewagens besteld. Uit ervaring weten we dat ze een perfecte service leveren en hun wagens zeer goed onderhouden worden.
Succes!

Liesbeth
12-8-2005
 Meld misbruik8-2-2005 19:34:20

Sylvie,
Ik heb al een aantal keer voor zo'n ijskar gezorgd en de goedkoopste die ik kon vinden was Marc's ijs. Ergens in rond Brugge. Staat gewoon in de gouden gids. Ik geloof dat het €70 kost voor een honderdtal personen. 't Is ook zo'n bordeau ouderwets karretje.

margriet
30-7-2005
 Meld misbruik11-2-2005 22:51:37

Sta zelf in het vierde leerjaar en doe net hetzelfde!!!
Ik huur deze kar in "het bruidsparadijs" te Kapellen. Ik weet niet de exacte prijs, wel dat ik achteroverviel... Ik dacht zo'n 200€ zonder ijs... Wel een antieke afin het blijft duur!
Succes!
Groetjes Margriet

An
24-9-2005
 Meld misbruik17-2-2005 8:39:34

De Comme uit Oostmalle verhuren ook zo'n echte authentieke triporteur. Heel leuk en de juiste prijs ken ik niet, maar 't zal niet overdreven zijn denk ik, want mijn ouders hebben die in de tuin gereden als dessert toen mijn zus 18 werd. Bovendien zeer lekker ijs. Een echte aanrader.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...