Terug naar overzicht
Hey Sophie,Wij zijn ook van Brugge, er zijn zo veel leuke locatiesHier heb je er een paar die we zelf bezocht hebben* Rustenburg ergens aan de St-Pieterskaaivonden wij geen optie wegens geen parking* Boldershof in OOstkampde drank vooral bieren waren onbekende merken* Restaurant Oostkamp - Kasteel Cruydenhove das het witte gebouw aan de op en afrit van de E40 - is onze stijl niet* Salons denotter in torhoutis op tweede plaats beland* Hostellerie 't Gravenhofis al familie getrouwd hierdoor vewachten ze minimum hetzelfde en dit was boven budget, maar goedkoper kon zeker* Zandberghoeve in Oedelemis op de derde plaats beland* Salons ten boogaerde in kortemarkdat is het bij ons geworden* kleine rietgans te dammeduur voor wat men er krijgt* restaurant en hotel haeneveld in jabbeke de zaal was voor ons onpraktischDit zijn onze persoonlijke bevindingen jullie kunnen er een andere mening op na houdenBezoek hun website is voor een eerste indruk de meeste hebben datHier nog een paar die we niet bezocht hebben* Kasteel van moerkerke in moerkerkevan horen zeggen dat het duur is* Cortina in wevelgem * Salons ter leepe in torhout* manoir stuivenberg in varsenareDe grote stove hebben we ook bezocht de reden waarom het deze niet geworden is de volgendeom naar de receptie ruimte moet men door de zaal en dat vonde wij jammer voor de mensen die alleen naar de receptie komen zien wat ze missen en de tweede reden is de drank is per consumptie en niet aan forfiat dus weet je op voorhand niet wat het precies gaat kostenhopelijk ben je hier al iets meegroetjes Eline & Stijn05/09/2008
Hey,mijn beste vriendin trouwt dit najaar in de grote stove. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar ze zei dat de zaal heel gezellig was en het eten is er echt heerlijk (hebben er gedineerd). Ik ben er 99% zeker van dat zij wel een forfait hebben voor het feest. Ik trouw zelf ook dus hebben al avonden samen zitten plannen enzo... En een forfait was een van haar voorwaarden.Groeten,Karolien.
Amaai zeg, al die brugelingen! :-)een goede vriendin trouwt ook in de Grote Stove.Ik heb er al veel positiefs over gehoord! En ziet er trouwens een erg mooie zaal uit.Ons feest is in "In De Groene Wandeling" in Oostkerke (Damme). Wij zijn zelf van Sijsele dus hebben we geopteerd voor een zaal dichtbij.
Eline,wat vond je positief aan Denotterdat de zaal op de 2de plaats belandbehalve van dit forum al positieve reacties gehoord. wij willen onze feest daar geven. Maar nog geen ervaring mee
wij hebben daar al een paar doopvieringen mogen voorgaan en ervaren het daar als zeer goed en aangenaam.goedeherder.be
Wij hebben zaterdag bevestigd voor ons feest in de grote stove. Wij zien het dus volledig zitten! En de drank is wel met een forfaitprijs hoor.Sofie, als je mailt naar de grote stove krijg je ook een hele waslijst met menu's waaruit je kan kiezen, en onderling kunt wisselen. En ook een simulatie van een huwelijksfeest, waar alle info rond hapjes receptie, drank enz op staat!Wij zijn er alvast heel vriendelijk onthaald!Succes met je zoektocht..