Terug naar overzicht
Hallo, wij trouwen 28 mei en gaan naar Malta op huwelijksreis in het Hilton hotel. Hilton staat bekend over heel de wereld als heeel goeie hotels met luxe. In het reisbureau zeiden ze ons ook dat je daar nooit fout mee kunt doen.Kijk eens in de boeken van Pegase of Vip. Rhodos heb ik vroeger als eens gedaan en ik vond het een tof land! DUs ik denk dat jullie zich zowieso gaan amuseren.
Wij trouwen ook op 2-7-2005.Wij gaan naar Ibiza op huwelijksreis in een klein romantisch hotelletje in de bergen met een subliem zicht op een baaitje ...Hilton kan inderdaad niet slecht zijn...
Qua hotel heb ik niet echt tips. Wat ik je wel kan aanraden op Rhodos, is zeker een hotel te zoeken dat niet te ver van de oude stad Rhodos ligt. Wij zijn er vorig jaar geweest en die oude stad is echt prachtig en romantisch om 's avonds te gaan wandelen en iets te gaan drinken. Niet te missen!
Wij stonden in twijfel : Malta, Cyprus, Rhodos of Kreta. Malta en Cyprus hadden voor ons niet de goede vertrekdagen, dus werd de keuze al wat beperkter. Wij hebben ook dat hotel in Rhodos in de boekjes gezien, ziet er in iedere geval héél chique uit, dit was waarschijnlijk ook onze keuze in Rhodos geweest. Maar het wordt waarschijnlijk toch KReta...Groetjes,Mieke (11/06/05)
Hoi MiekeOnze eerste reis samen ging richting Rhodos en het was een prachtige reis! De oude stad is inderdaad heel gezellig en romantisch. Wij verbleven in een hotel niet ver van de luchthaven (4km)en niet te ver van de oude stad (10km) zodat we er met een brommertje toch nog vlug waren. Ik dacht dat het Blue Bay heette. Het was een fijn hotel met veel animatie, maar het was er wel druk en de keuken was redelijk eenzijdig (je hoorde ook constant de vliegtuigen, zo dichtbij de luchthaven, maar dat werd je na 2 dagen gewoon). Maar hoe dan ook: Rhodos is de moeite (vergeet de vlindervallei niet, duiken is super en de excursie naar het "sponseneiland" viel ook wel mee). Alvast veel plezier toegewenst!Veerle & Tom
Hallo Mieke, Rhodos is echt wel de moeite, we zijn er verleden jaar in september geweest en het was super.Mijn toekomstige heeft me zelf daar ten huwelijk gevraagd en we verbleven in het grand hotel, een héél goed hotel, super qua ligging (dichtbij de nieuwe en de oude stad), lekker eten en mooie kamers.Wij trouwen ook op 02/07/05 en vertrekken daarna op cruise en gaan terug een dagje naar Rhodos.Dit hotel is dus ook aan te raden, maar misschien heb je al geboekt.Nog veel succes ermee en doe dat goe den 2e juliGroetjes Kelly(nog 135 dagen!!)
Hallo Mieke,Wij trouwen ook op 02-07-05 en wj gaan naar Santorini voor 10 dagen. Hopelijk is de warmte daar wel te verdragen want het kan er soms pieken heb ik gehoord.Veel plezier nog met de voorbereidingen!Ann