Terug naar overzicht
Ik zou zeggen....stap eens een drukker binnen. Ik herken heel wat kaartjes uit de collectie van Buromac. Onze trouwkaart staat er trouwens ook tussen. Alleen...via Buromac is die 23cent per stuk goedkoper. Kan toch al tellen he...Veel succes!
Via Buromac 23 cent goedkoper?En dan moet ik een drukker binnenstappen? Zijn ze dan niet net duurder?
Ik ben bij een drukker in de buurt binnen geweest en heb hen boeken gevraagd. Ik kreeg een hele collectie van Buromac en Intercard mee. Vooraan in die boeken staan de prijzen per kaart. Bij soetan, de westerse kaarten, staat op de 1e pag die rood-roze kaart met het roosje en tekst: wij trouwen. In de boek van de drukker kostte deze 1,89€, via die site 2,18€ . Deze weet ik toevallig omdat m'n vriend die mooi vond :) Sommige drukkers vragen wel drukkosten/opstartkosten, de onze niet. Bij de drukker die de geboortekaartjes van ons zoontje drukte betaalden we 10€ opstartkosten. Da's nog niet veel he. Als je (in dit geval) 29cent per kaartje goedkoper uitbent via een 'gewone' drukker, dan heb je die opstartkosten er vlug uit, afhankelijk van het aantal kaartjes dat je nodig hebt.
Wij hebben onze kaart ook bij de drukker bestelt, ze zijn identiek. Bij de drukken betaalden we onze kaart 7 cent goedkoper dan op de site staat vermeld.