Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzal 's Graevenhof Schilde

20-2-2008 13:38:49
Hallo medebruidjes,

Sinds ik verloofd ben surf ik bijna elke dag op het forum. Normaal was het niet de bedoeling een berichtje te posten maar ik zit toch met iets verveeld. Gisteren eindelijk de knoop doorgehakt en voor het 's Graevenhof gekozen, ik wilde voldoende ruimte en een mooie aankleding. Dus deze morgen heb ik gebeld om de zaal vast te leggen. Nu lees ik hier op het forum toch wel enkele zeer verontrustende commentaren. Ik geloof dat deze mensen het beste voorhebben door je op tijd te waarschuwen. Maar ik vraag mij nu af of ik het risico nog wel kan nemen? Zijn er veel mensen die negatieve ervaringen hebben met het 's Graevenhof of blijft het bij 2 of 3 slechtere commentaren? posiieve reacties zijn zeker welkom.

groetjes

kirby
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1773

daisy
6-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 13:45:21

hey Kirby,

Ook wij hebben voor het 's graevenhof gekozen. Heb ook getwijfeld aangezien ik de commentaren hier had geleden (waren wel maar 2 reacties ofzo denk ik hé en al van een hele tijd geleden) en ik heb dan ook dezelfde vraag hier gesteld enkele weken geleden.

Heb toen enkel positieve reacties gekregen en iemand heeft me foto's doorgestuurd en zij was ook echt helemaal weg van het feest, het was af. Als ik aan mensen vertel dat we ons feest daar houden, krijg ik ook enkel heel lovende commentaren over de zaal, het eten , de bediening...

Dus ik heb er nu toch wel een goed gevoel over. Slechte ervaringen vind je volgens mij over alles en dat lijkt me ook logisch. Er kan altijd eens iets mislopen.

Zelfde met chapeau. Had er slechte dingen over gehoord maar ik ben er super tevreden. Dus er zijn altijd voor - en tegenstanders.

Dus als je er een goed gevoel over hebt, niet twijfelen! En de zaal is ook echt prachtig hé!

Wanneer trouw je er?

Groetjes

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik20-2-2008 13:51:51

Hey,

Ik kan je wel wat geruststellen. In november 2006 ben ik er naar een receptie geweest naar aanleiding van een huwelijk en dat was dik in orde.
Men kwam herhaaldelijk langs om de glazen bij te vullen, de bediening was goed en de hapjes erg lekker. Mooi kader ook!

kirby
20-6-2009
 Meld misbruik20-2-2008 13:56:18

Hey Daisy,

Super bedankt voor de snelle en toffe reactie. Het zou toch de dag van je leven moeten zijn en dan maak je je nogal snel druk he.
Wij trouwen 20 juni 2009. De zaal is inderdaad gewoon af als je aangekleed ziet. De enige schrik die ik een beetje had was dat als het heel mooi en warm weer is dat er niet echt een tuin is. Toen ik de zaal ben gaan bezichtigen was het donker. Nu heb ik op de site www.vanbelgie.be het terras bij daglicht gezien en aangekleed en dat viel echt super mee. Ik hoop ook echt dat wat ze zeggen van het weinig eten een beetje overdreven is want we hebben nogal goede eters in de familie en da zou echt wel zonde van het geld zijn he. Goh ik ben echt al een beetje opgelucht na jouw reactie.

kirby
20-6-2009
 Meld misbruik20-2-2008 13:56:34

Hey Daisy,

Super bedankt voor de snelle en toffe reactie. Het zou toch de dag van je leven moeten zijn en dan maak je je nogal snel druk he.
Wij trouwen 20 juni 2009. De zaal is inderdaad gewoon af als je aangekleed ziet. De enige schrik die ik een beetje had was dat als het heel mooi en warm weer is dat er niet echt een tuin is. Toen ik de zaal ben gaan bezichtigen was het donker. Nu heb ik op de site www.vanbelgie.be het terras bij daglicht gezien en aangekleed en dat viel echt super mee. Ik hoop ook echt dat wat ze zeggen van het weinig eten een beetje overdreven is want we hebben nogal goede eters in de familie en da zou echt wel zonde van het geld zijn he. Goh ik ben echt al een beetje opgelucht na jouw reactie.

Charlotte

Meld misbruik20-2-2008 14:20:45

daisy
6-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 15:05:13

Hey Kirby,

Ik maakte me ook druk maar ik ga er gewoon vanuit dat het super wordt! Wij trouwen 6 september 2008 dus hou je op de hoogte. Wij gaan wel opteren voor een extra repas,(was een kleine meerprijs ma ja...) zodat ze nog eens terug langskomen met het eten omdat wij ook grote eters in de familie hebben. Dan ben ik zeker dat er genoeg is!

en heb al gehoord dat ook het dessertenbuffet heel uitgebreid is :-)

kirby
20-6-2009
 Meld misbruik20-2-2008 15:53:52

Hey Daisy,

Mmm dat van die extra repas heb ik precies gemist. ik zou sowieso de buffetformule nemen maar ik wil ook absoluut het dessertenbuffet.ik ben nogal een zoetebekje ;) Maar de mevrouw die ik ontmoet heb vond dat precies teveel buffet. Soit ik ga me daar niks meer van aantrekken. ik heb daarstraks de foto's bekeken van dat trouwfeest en het dessertenbuffet werd precies wel chic gepresenteerd. Hou me op de hoogte he.

groetjes

Els
27-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 17:18:57

Hallo,
Ik heb al vier huwelijken gehad in het 's Graevenhof en ik moet zeggen dat ze allemaal echt af waren. Prachtige versiering en lekker eten.
Wij zijn daar ook gaan horen maar omdat mijn zus daar al getrouwd was, hebben we voor Lucullus in Brasschaat gekozen.Misschien kan je al eens een brunch doen daar, dan heb al een goed idee van eten en aankleding. Wat me wel opviel (en toen bij mijn zus ook en bij vrienden die daar getrouwd zijn) is dat de eigenares een zeer norse dame is, maar uiteindelijk moet je je daar geen zorgen maken : een geslaagd feest is daar gegarandeerd.

groetjes
Els

klimaxs music

Meld misbruik20-2-2008 21:06:52

Goeiedag met DJ Christiaan van Klimaxs Music hier.
Ik heb er paar keer gedraaid en de feestzaal was gewoon super.Ik zou niet twijfelen als ik jou was !
Groetjes djchrisvb@skynet.be

jessy
22-9-2007
 Meld misbruik14-3-2008 8:21:50

Hey kirby

Ik ben in september getrouwd en ik kan het u alleen maar aanraden want het is er echt heel goed .
alles was perfect we hebben over niet te klagen gehad .
wij hadden een menu genomen , pronkstuk en dessertbuffet .
het is geen goedkope zaal maar zeker zijn geld waard .
Wij hadden de grote zaal en hebben onze receptie buiten kunnen doen en het was best gezellig hoor en heel uitgebreid.

groetjes jessy
22/09/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info