Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mini-huwelijksreisje

20-2-2008 14:38:59
Wij trouwen op 22 augustus. Aangezien wij reeds in juli op reis gaan doen wij daarna geen huwelijksreis meer. Ik zou echter toch graag nog een paar daagjes (3 dagen of zo) er tussenuit gaan met ons tweetjes, eventueel naar zee, maar wel iets heeeeel romantisch. Heeft er iemand tips aub ? Alvast bedankt !
Groetjes

Petra
22-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 938

Ann

Meld misbruik20-2-2008 14:42:12

bij sunparks hebje verschillende korte arrangementen... of op www.hotels.be vind je ook heel veel leuke romantische arrangementen.
grtz
Ann

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik20-2-2008 14:51:16

Ann,
Heel erg bedankt voor de tip, ik ga direct eens kijken !
Groetjes,
Petra

Kim

Meld misbruik20-2-2008 15:27:52

Hoi Petra,

Wij trouwen ook op 22 augustus en gaan daarna naar Bali. Als je al op reis bent geweest, kan je natuurlijk voor een paar daagjes ertussenuit. Wij zijn alle enkele malen naar bungalows (huisjes) van Landal geweest (www.landal.be ). Bovendien kan je eens bij de arrangementen kijken, want die zijn soms ook echt tof. Je kan gratis een brochure aanvragen, wat natuurlijk nog makkelijker is om alles eens te bekijken.
Hopelijk heb je hier iets aan...

Groetjes

Kim

22/08/08

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik20-2-2008 15:49:39

Hay,je kan ook de site van center parcs in het oog houden,die zijn ook super kortingen aan geven,je kan daar ook arrangementen boeken voor ontbijt,diner en dergelijke.
grtz sarah

Els
27-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 17:13:39

Hallo,
Wij doen telkens als we een jaartje langer samen zijn een weekendje weg, twee of drie dagen. Hebben al gedaan (en allemaal superromantisch): Parijs, hotel Le Lavoisier; Deauville, hotel Normandie Barrière, en vorig jaar waar mijn verloofde mij ten huwelijk heeft gevraagd : Nederland, Santpoort, Landgoed Duin en Kruidberg. Allemaal super! Succes!!!
Groetjes

evelyne
20-12-2008
 Meld misbruik20-2-2008 19:40:32

Wij gaan na ons huwelijk, komende vrijdag, een weekje naar Hengelhoef.

Tamara

Meld misbruik20-2-2008 20:05:18

Was er deze week geen hotelkorting boekje bij Flair? Misschien kan je daar eens in kijken.

sarah
20-4-2008
 Meld misbruik20-2-2008 20:15:41

dan raad ik aan om naar hotel le bailli de suffren te gaan. Ligt dicht bij St-Tropez, Frankrijk. Neem een arrangement. Het is echt superromantisch, een echt sprookjeshotel. Castell d'emporda (dicht bij Gerona) is ook een aanrader. Als je er met een low-cost vliegtuigmaatschappij heen vliegt...succes!

eline
5-9-2008
 Meld misbruik21-2-2008 9:12:51

hey,

Nog een idee is via de website van Bongo, daar kun je bongo bonnen kopen, maar ook zelf arrangementen boeken
het gemakkelijke daaraan is dat alles een beetje per thema ingedeelt is

groetjes Eline & Stijn
05/09/2008

Karolien
13-9-2008
 Meld misbruik21-2-2008 12:19:51

Dag Petra

Wij zijn vorig jaar begin augustus last-minute naar Venetië geweest: een 2-tal weken vooraf nog tickets gekocht bij Ryanair en dan bij Neckermann een NH-, 4-sterren hotel geboekt in Mestre (ligt net buiten Venetië, op het "vastenland" en is goed bereikbaar met de bus (15 min)en was helemaal niet zo duur). Citytrips zijn doorgaans wat goedkoper in de zomermaanden dus als je je ogen goed openhoudt vind je mss voor een redelijke prijs een romantische citytrip naar Parijs, Venetië, Wenen, Praag, ...

groetjes
Karolien

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-2-2008 13:01:16

oke je zegt heel romantische en je noemt geen prijs...

- manoir du dragon, knokke
- kurhaus, scheveningen
- normandie barriere of royal barriere
- landgoed duin en kruidberg, santpoort
- four seasons, parijs
- diverse luxe hotels in amsterdam

voor frankrijk kan je brochure "caractere' halen

op tripadvisor of zoover kan je recties van hotels lezen en er de beste uitpikken

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums