Nu Online
Momenteel zijn er 578 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ONBELEEFD BIJ BRUIDSPARADIJS

20-2-2008 17:52:15
Hey medebruidjes, ik ben vandaag even langsgeweest bij het bruidsparadijs en ben daar op z'n zachtst uitgedrukt grof behandeld! Ik kwam binnen en wilde na een begroeting aan de receptioniste even in de winkel rondwandelen, maar dat ging mooi niet door. Ik moest maar een afspraak maken en kon dat mens maar niet duidelijk maken dat ik geen afspraak maakte voor ik een indruk had van hun aanbod! Ze zij dat ze me vandaag niet meer konden helpen, want het was 16.20 u en om 18 u sluiten ze. Na lang aandringen is ze dan toch even met mij gaan kijken- ik weet dat ik een kleed met halter wil- dus was er toch al een groot deel jurken uitgesloten. Ze bleef maar aandringen dat ik een afspraak moest maken, en ik zei dat ik haar wel zou bellen na overleg met een vriendin die mee wil gaan kiezen( en dat is echt niet gelogen). We gingen terug naar haar desk, toen ze aangesproken werd door een collega en dat mens had opeens absoluut geen aandacht meer voor mij, ik stond daar gewoon voor spek en bonen. Ik ben dan alleen terug naar voor en naar buiten gegaan. Ik zet daar geen voet meer binnen, kan mijn geld overal kwijt!! Ik had op deze site wel al eens iets gelezen, maar nu weet ik het zeker, dat was absoluut niet overdreven. Ik wens de mensen die hier hun jurk bestelden ALLE GELUK toe!!

christine
10-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 23 | Gelezen: 1742

lily
18-7-2008
 Meld misbruik20-2-2008 18:29:13

Mij zien ze daar ook nooit meer terug. Wij kwamen daar binnen en werden NIET begroet. Dus wandelden wij rustig verder om hun collectie even te bekijken, want dat was de bedoeling, even rondkijken wat ze allemaal hadden. Plots staat daar de meest onbeleefde verkoopster achter ons, "Mevrouw, U mag hier niet alleen rondlopen !" Ik tegen haar, "ik wil gewoon eventjes rondkijken", zij : "dat mag niet, regels van het huis !!!". Ze draaide zich om en was weg. Ik dacht bij mezelf, onbeleefde trut, en ging een andere gang in en keek verder rond. Plots staat ze weer achter me als een soldaat "MEVROUWWWWW !!! Ik heb U juist gezegd dat U de kleren NIET mag aanraken !!!!" Wel voor mijn part mogen ze hun kleren in hun gat steken ! Ondertussen zijn wij al bij verschillende andere bruidswinkels geweest, waar je WEL eerst rustig mag rondkijken en de kleren AANRAKEN ! Hoedje af voor Liliane Claes in Herentals en Lynx in Leuven, supervriendelijke mensen !
Inderdaad, succes aan diegenen die hun kleed wél bij Bruidsparadijs kochten, ze zullen het nodig hebben !

Lily 18-07-2008

Annick
29-3-2008
 Meld misbruik20-2-2008 18:32:26

Hey Christine,

Wij zijn dit weekend ook langs geweest in het bruids'paradijs' (?) omdat we nog wat kleine dingen nodig hadden (ringkussen, cadeau bruidskindjes, ...). Het was blijkbaar opendeurweekend, dus we konden vrij rondlopen maar eerlijk gezegd had ik nog nooit zo'n rommelige en ongezellige bruidswinkel gezien!! Alles lag gewoon op -zelfs vuile- planken... je had verschillende kamertjes waar dan spullen rommelig uitgestald waren en goedkoop was het er in ieder geval ook niet!
Nee, mijn vriend en ik stonden na 5 minuten al terug buiten, van een paradijs was hier verre van sprake!!

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik20-2-2008 20:22:16

Is dat hezelfde Bruidsparadijs dat net naar een nieuw gebouw is verhuisd ?
klinkt avast veelbelovend....
Ik ben daar een paar maanden geleden geweest , wel nog in iun oude winkel maar ik merk dat er niet veel veranderd is.
In de oude winkel was alles ook al een boeltje, totaal onvriendelijk en tapijt overal dat overal geplooid lag en in duizend verschillende stukken overelkaar lag.
Nog een beetje en ik ging er zo onderuit.
De bussen die je kan huren stonden daar op de parking dus je kon zo naar binnen kijken en die zaten vol met gaten in de banken, roest, echt smerig!

Voor de mensen uit Vlaams Brabant kan ik zeker Moderna in Schepdaal aanraden en De Cock in Wolvertem.
Daar voel je je echt welkom in een propere nette winkel
Sophie

Ann
9-5-2009
 Meld misbruik20-2-2008 21:17:56

Hey bruidjes in spe,

Ik kan mijn ogen hier bijna niet geloven en mijn mond valt open van verbazing...
Ik had al eens op de site gezien van het bruidsparadijs,had er al reclame van gezien in de trouwmagazines en heb er toevallig ook vorige week een uitnodiging van gekregen voor de opendeurdagen.
Ik had tegen mijn verloofde al gezegd dat ik daar absoluut eens naartoe wou om eens rond te neuzen en zeker omdat ze daar (volgens hun reclame toch) echt wel alles hebben.
Maar nu ik jullie ervaringen hier lees ben ik blij dat ik me de rit nog bespaard heb en ook dat ik die teleurstelling niet moest meemaken want denk dat ik het daar toch ook wel moeilijk mee zou hebben. Uiteindelijk is de voorbereiding van je huwelijk toch wel heel speciaal en verwacht je toch dat je vriendelijk ontvangen word in zo'n zaak en op zijn minst eens mag rondkijken. Je bent daar tenslotte om ideeën en ervaringen op te doen en misschien wel een aankoop van een trouwjurk of andere accesoires.
Ik vind het echt jammer dat jullie daar zo behandelt zijn en ben blij dat er toch ook positieve reacties zijn over andere bruidswinkels.
Bedankt om jullie ervaringen met ons te delen,ook al waren ze dan echt wel negatief. Dit heeft mij een rit (van bij ons toch bijna 3 kwartier) en een teleurstelling bespaard.

Groetjes en nog veel succes en plezier met de voorbereidingen van jullie grote dag,
Ann
09/05/09

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik20-2-2008 23:08:46

Dag allemaal,

wij zijn vorig weekend ook naar het bruidsparadijs geweest.
de site was zeer belovend, maar we kwamen toch ook een beetje van een kale reis terug.
ik ging niet voor kleren, wel voor bruidsberen (om ringen in te doen).
Het was er inderdaad wat rommelig, en een rare keuze van winkelinrichting.
maar wij hebben wel vrij mogen rondlopen, en tussen alle rekken wat gesnuisterd (ook met de kleedjes en kostuums)
Daarna voor de beren vriendelijk geholpen door een vrouw, die het eigenlijk zelfs even te druk had normaal voor ons, maar ze maakte wel tijd.
jammer was dat er niet zoveel uitgestald stond als ik dacht, en dat je de auto's niet dadelijk kon zien (behalve die buiten stonden, en inderdaad, die waren alles behalve)
dus, als je nog iets specifiek zoekt, kan het bruidsparadijs je redding zijn... maar anders... weet ik het niet...

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik20-2-2008 23:16:54

Hey,

ik heb nog nooit van het bruidparadijs gehoord, maar in ieder geval ik kan wel begrijpen dat ze niet willen dat je daar gewoon even komt 'kijken'. Regels zijn er nu eenmaal om nageleefd te worden. En het is toch in alle bruidswinkels zo dat je een afspraak moet maken.... Dus ik begrijp de heisa niet goed. Op de website van een winkel kan je zien welke collecties ze hebben, en of daar al dan niet dingen tussen zitten die je aanstaan, dus op basis daarvan bepaal je of je al dan niet een kijkje gaat nemen in een bepaalde winkel.
Dat neemt uiteraard niet weg dat enige vorm van beleefdheid aangewezen is van hun kant, maar een bruidskleed kopen is nu gewoon niet hetzelfde als een kleedje kopen in de H&M....

Dat is mijn mening he...

Groeten,
Karolien.

Yo
12-7-2008
 Meld misbruik21-2-2008 1:48:44

Ben ik 'blij' dat ik dit lees,

Wij dachten zaterdag ook tot daar te gaan voor ringkussen, gastenboek ed. t is van bij ons ook een uur rijden...

Groetjes

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik21-2-2008 8:11:51

@Karolien.
Ik ben bij Jagre in Antwerpen gaan kijken en passen en daar moest ik geen afspraak maken en daar waren zo ook erg vriendelijk. Ik ben ook Nederland(Eindhoven) geweest bij 2 bruidswinkels ook geen afspraak gemaakt jurken gepast, zelfs een kop koffie gekregen en al. En toen er niks tussen zat wat ik zocht, was dat geen probleem. En ik denk dat ik toch zo'n 5 tal kleedjes heb gepast bij de ene winkel. Bij de andere in Eindhoven heb ik mijn kleedje gevonden en aangezien dit een budget store is(is wel van een bekend bruidshuis in Eindhoven) is het normaal direct betalen en meenemen. Nu kon mijn moeder hem niet direct meenemen en dan heeft zij een uitzondering gemaakt en hem een 2tal weken laten hangen. Weet goed dames dat ze misbruik maken van onze emotionele situatie en dat ze overal geld willen uithalen. Laat overal trouw of bruids weg en het is een pak goedkoper. Dus ik vind dan, willen ze geld verdienen dan zullen ze er iets voor mogen doen. EN dit komt van een verkoopster, dus ik weet hoe het is.

Groetjes
Kimberley
12/09/2008

Ruud

Meld misbruik21-2-2008 9:53:37

Hej Cristine
Je was er al snel achter hoe ze daar waren,wij zijn er toen ook geweest en zijn het zelfde behandeld ik twijfel er trouwens aan of hun wagenpark ook in orde is ik zal je kort iets vertellen
Een vriend van ons had daar bussen en een wagen gehuurd maar zij hadden ook nog een wagen van nostalgic-cars gehuurd nu komt het die chauffeur van nostalgic-cars heeft om de 5oom uit zijn auto mogen komen en aan de bussen van die kerel mogen sleutelen conclusie dat de chauffeur van nostalgic-cars met een vuil kostuum in zijn eigen mooie en goed rijdende wagen is gestapt en zo mocht verder rijden, dus huur er zeker geen rijdend schroot als je dan een echte goede wagen wilt en betaalbaar kijk dan eens bij nostalgic-cars dit is een goede tip die ik u geef

gr karin

Marita

Meld misbruik21-2-2008 11:13:04

Hallo,
ben even naar betreffende receptioniste en verkoopsters gaan horen wat er juist gebeurd is. Normaal krijgen wij van klanten juist heel veel lof over de vriendelijkheid en bereidwilligheid van onze verkoopsters. Het is inderdaad makkelijk als klanten een afspraak hebben zodat ze op dat moment ook daadwerkelijk geholpen kunnen worden, echter een "must" is dit niet, zij het dat het dan wel mogelijk is dat je op dat moment niet kan passen. Indien klanten bepaalde budgetten hebben voor een bruidsjurk, hebben wij daar alle respect voor en zeggen wij ook in alle eerlijkheid dat wij in die budgetten niet veel keuze hebben. Onze verkoopster heeft je dan ook een paar jurken laten zien, echter op een half uurtje is het niet mogelijk een (naar onze normen) perfecte service te geven en te laten passen. Dat je niet tussen onze bruidsjurken zélf mag beginnen kijken, is toch maar normaal hoop ik? Deze jurken zijn zeer fragiel zodat we onze klanten niet toelaten tùssen onze jurkjes. Onze verkoopsters zijn er uiteindelijk toch om jullie zo goed mogelijk te helpen en aan de hand van onze of eigen foto's kan de klant zijn idee naar voor brengen. Op dat moment haalt de verkoopster 5, 10 of zelfs 20 jurkjes uit in de stijl die de klant zoekt en die kunnen gepast worden. Zelfs na 3 of 4 uren passen, blijven onze verkoopsters even vriendelijk! Ik wil dan ook in ieder geval mijn excuses aanbieden indien de verkoopster onbeleefd is overgekomen, maar 'k zeg het nog ... wij krijgen van al onze klanten de melding dat we juist heel vriendelijke verkoopsters hebben, ook niet opdringerig of zo. Eventueel moet je met je vriendin tóch maar eens een afspraak maken en er zo'n 2 uurtjes minimum voor uittrekken zodat je onze service kan ondervinden!
Met vriendelijke groeten,
Marita

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik21-2-2008 12:35:59

beste maritha

Ook ik heb dezelfde ervaring met jullie zaak.
Ik had een afspraak gemaakt en was samen met een vriendin gekomen om te passen.
De verkoopster was zeer vriendelijk dat wel maar naar mijn bescheiden mening zeer platvloers en te familiair.

De winkel (nog wel de oude) was enorm vuil en ijskoud om in je ondergoed te staan passen.
Ik kan goed aannemen dat je als bruid niet zomaar tussen de rekken mag lopen want die witte kleedjes worden daar echt wel vuil van als er 1000 handjes passeren maar dan is het een kleine moeite om ook de winkelvloer en spiegels proper te houden.

Kleine tip, vraag aan je verkoopsters of ze algemeen nederlands willen praten of toch op zijn minst hun best willen doen want van een verkoopster die zeer plat Antwerps praat en daarbij nog eens versleten afgewassen kleding draagt is het zeer moeilijk aan te nemen dat ze oordeel kan geven of een kleedje je staat of niet en of de kwaliteit en dienstverleninge pikfijn in orde is.

Ach ieder zijn mening en voor diegene die nog bruidswinkels zoeken JPC , liliane claes en Jetty zijn echte aanraders .

Sandra
8-8-2008
 Meld misbruik21-2-2008 13:02:26

Hallo,

Ik ben onlangs ook in het bruidsparadijs geweest. Ik was vooral verast door de 'rare' opstelling van alles en ook ik vond het een beetje rommelig. Wij hadden op voorhand geen afspraak gemaakt, al weet ik dat dit meestal aangeraden is, maar werden vlot geholpen door een hele gedienstige en beleefde verkoopster. Wat mij vooral opviel in de winkel is dat de mensen allemaal nogal ongeduldig waren. Ik vind dat je dit toch moet voorzien als je op voorhand geen afspraak maakt. Wij hebben tijdens het wachten wel vrij kunnen rondlopen en alles kunnen bewonderen. Het is wel geen plaats waar ik zou gaan voor de aankoop van een bruidskleed of kostuum. Want daar is deze zaak toch niet echt aangenaam voor ingericht. Ik ben bij Moderna in Schepdaal gegaan en vind dit een echte aanrader !
Wij zijn echter naar daar gegaan voor het huren van een oldtimer. Het klopt dat de auto's nogal stoffig waren, maar ons werd beloofd dat alles gekuisd wordt de dag voor vertrek. Maar ik vond de wagens verder wel héél mooi. Maar nu begin ik dus toch een beetje te pannikeren ... heeft iemand ervaring met een oldtimerbus van bij het Bruidsparadijs. Graag zowel positieve als negatieve reactie's.
Groetjes,

Sanne

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik21-2-2008 15:00:31

ik heb de bussen er zien staan maar geen ervaring mee.
wat ik wel raar vond is dat de wielen met blokjes vaststonden zodat de bus niet kon "wegrollen" stelde ik me op dat moment wel vragen bij

cindy
14-6-2008
 Meld misbruik21-2-2008 15:32:16

Hey bruidjes allemaal ,

Nu wat ik hier allemaal te lezen krijg kan ik bijna niet geloven!!
Ik zelf ga trouwen in juni 2008 en ben van in het begin naar het bruidsparadijs gegaan ook al was dit voor ons even rijden!!
Zoals op de site vermeld staat en dit staat bijna overal vermeld bij elke winkel heb ik hun opgebeld voor een afspraak te maken zodat er iemand voldoende tijd kon vrijmaken voor me.
En eerlijk, ik ben helemaal geen gemakkelijk iemand want wil alles perfect en moet zeggen de samen werking met het bruidsparadijs verliet van de eerste minuut goed. Ik had een super verkoopster die heel veel geduld en tijd had voor me, ik heb er van 9.30u tot 15u over gedaan tot ik het juiste kleed had gekozen en nooit is er geblazen geweest of gezegd van "zeg t is tijd hé" ik heb al de tijd gekregen die ik nodig had!!Ik heb er dan ook mijn uitnodigingen gaan bestellen begin januari en weer hebben we voldoende tijd gehad en uitleg gekregen bij alles. Ik ben deze zelfs vandaag mogen gaan afhalen en weer waren deze allemaal in orde!!Ik heb ondertussen ook men eerste pasbeurt achter de rug en moet zeggen hun naaister was ook zeer vriendelijk en behulpzaam!Ik zie er echter al naar uit om in mei men kleed te gaan ophalen!!
Ik zeg het tegen iedereen ik kan het niet geloven wat iedereen hier zegt , maar natuurlijk niet iedereen heeft altijd dezelfde mening en het kan goed zijn dat sommige hun sneller storen in iets dan andere maar ik zeg het nogmaals ik ben zeer tevreden van de meisjes die er werken en ook van de receptioniste trouwens!! En 1 ding moet er wel nog van men hart op 30 min kan men inderdaad geen kleed aanbieden en wat ik maar normaal vindt is dat niet zomaar iedereen tussen deze kledij mag lopen , ik zou dit ook niet graag hebben dat ze voordurend aan men kleed komen enz..Van de wagens kan ik niets zeggen omdat we deze daar niet huren maar voorderest zou ik zeggen bruidsparadijs doe zo verder!!
groetjes

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik21-2-2008 15:52:59

Hallo christine,

Ik begrijp je reactie dat je ferm op je tenen getrapt bent, zou er ook niet mee knn lachen, en wou dat het kon om zonder afspraak al eens in de winkels te kijken (ik moet nog zolang wachten om te kiezen en zou zo af en toe als es willen gaan piepen). Maar anderzijds moet je het ook eens van hun kant proberen te bekijken.

Ten 1ste: is er GEEN enkele bruidswinkel ermee gedient als je geen afpsraak maakt. Ik zeg niet dat ik daar mee akkoord ben, maar het is nu eenmaal zo.
Ten 2de: al die jurken kosten stukken van mensen, stel je voor dat ze iedereen maar in en uit laten lopen, welk risico ze dan niet lopen dat er schade of vuil aan de jurken komt. Want ook al ben jij voorzichtig, niet iedereen is zo. Als ze zonder afspraak zouden werken, zouden bepaalde dagen mensen er doorheen wandelen als een pletwalsen, probeer je het eindresultaat voor te stellen.

christine
10-9-2008
 Meld misbruik21-2-2008 16:41:04

correctie, het was geen half uur, maar anderhalf uur!! Ben vandaag bij Jagré een kleed gaan bestellen en ik kan zeggen, de bediening was dag en nacht verschil, dat is nu eens een winkel die aan te bevelen is!!! Ik sta trouwens ook in de verkoop,dus weet wel hoe sommige klanten zijn, maar ik weet van mezelf dat ik geen moeilijke ben, daarom was ik ook zo gechoqueerd over hun houding!

maja
25-10-2008
 Meld misbruik21-2-2008 18:28:20

Wij trouwen pas in oktober, maar zijn toch al aan het plannen vanaf januari vorig jaar. Dat begon met naar de trouwbeurs te gaan in gent. Wij hadden al gehoord van het bruidsparadijs en vonden dat wel een interressante winkel. Maar op de beurs zijn we snel van mening veranderd door het gebrek aan enthousiasme van de vertegenwoordiger van de winkel. Die maar heel kort antwoorde op onze vragen, als we al een antwoord kregen. En hij was absoluut niet vriendelijk. Na het lezen van verschillende berichten op deze site was ons besluit rap genomen. Niks voor ons.

Silke
15-5-2009
 Meld misbruik21-2-2008 19:21:56

Ik had een afspraak en heb net dezelfde ervaring als andere hier op het forum.
De verkoopster sprak plat antwerps, was zeer onverzorgd. Wel vriendelijk, maar veel te opdringerig. Ik ben oud genoeg om te beslissen wat ik al dan niet mooi vind. Suggesties zijn altijd welkom, maar als ik zeg "dit is absoluut mij stijl niet." Wens ik niet dat er gezegd wordt dat ik dit verkeerd zie en dat het misschien wel aan mij ligt.
Ben ondertussen al in verschillenden andere bruidswinkels geweest en daar was de service gans anders. Ook voor mijn mama die toch mee moet he! Glaasje drinken, makkelijke zetel, etc.... dus ik weet wel waar ik mijn centen zal uitgeven! Tenslotte gaat het over heel veel geld en daar verwacht ik echte service van!

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik21-2-2008 20:59:36

Amai, dit is hier zeker geen goeie reclame voor het bruidsparadijs. Ik heb hen ook gezien op een aantal beurzen en stel me ook de vraag of je veel kwaliteit kan aanbieden als alles onder één dak is...Nu, waar ik het mee eens ben, van wat maritza zegt, is dat je inderdaad een afspraak moet maken als je een kleedje wil gaan zoeken. Dat is geloof ik toch in de meeste bruidswinkels zo...Het geeft alleen maar het voordeel voor jezelf dat je dan optimale service krijgt, want ze zijn er op dat moment énkel voor jou, én je weet zeker dat je propere jurken aankrijgt. "snuisteren" tussen trouwkleedjes is inderdaad niet iets dat je zomaar doet. Daarvoor bestaan er wél beurzen en opendeurdagen...Het is zoals één van de bruidjes hieronder zegt, toch geen H&M kleedje dat je gaat kopen? uit respect voor jezelf zou je moeten toelaten dat een winkel alle tijd en service voor jou kan uittrekken! Mocht je nog geen kleedje hebben, Bruidshuis Ellen in Oostburg is een absolute aanrader!! HGroetjes, Marie
Ps. aan Maritza: ik hoop dat de kritieken op dit forum ivm inrichting, propere winkel, koude winkel enz...toch in overweging wn genomen om er iets aan te doen, anders vrees ik dat jullie veel cliënteel zulle kwijt zijn. Alé, dat wou ik nog even zeggen.

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik22-2-2008 14:05:39

Ik ben daar geweest enkel en alleen omdat we daar een mega-groot spaarvarken hadden gehuurd om de enveloppen die we van de gasten kregen in op te bergen.

Doordat we op onze uitnodigingen met een tekstje waarin een spaarvarken voorkwam hadden gewerkt, wilden we dus heel graag dat spaarvarken de dag van de trouw er ook bij betrekken.

En omdat het Bruidsparadijs de enige winkel bleek in België waar zo'n spaarvarken te huur was, zijn we dus naar daar gereden (een rit van meer dan een uur). Spijtig genoeg had ik het al gereserveerd en betaald via het Internet en had ik 2 dagen voor ons huwelijk echt geen tijd meer om nog op zoek te gaan naar een ander varken.

Die winkel was echt degoutant, en deed me meer denken aan een heel ouderwetse dierenspeciaalzaak. Het was daar ontzettend vuil (stof) en het rook er vies. Al de bruidsjurken die wij zagen hangen zagen er allemaal muf en dof uit, ik vermoed door het fele stof... Soit, ik zou er nooit van mijn leven een bruidsjurk kopen.

Maar om verder te spreken van dat spaarvarken: eerst wist men van niks. Ik had nochtans maanden op voorhand dat varken gereserveerd én betaald. Gelukkig had ik het bewijs van overschrijving mee. Toen wisten ze het plots weer en gingen ze het varken halen.

Ze wilden het me gewoon zo overhandigen, maar ik zag dat het zodanig stoffig was en vol spinnewebben, dat ik zei dat ik het zo niet kon aannemen of mijn jas was voor de vuilbak. Toen zijn ze ergens een degoutante vod gaan halen en hebben ze het meeste stof en spinnewebben eraf gehaald. Maar er ontbrak ook een stuk uit het oor en alle poten waren er reeds eens afgevallen en terug aangeplakt. Schoon zenne, om dat op je receptie te zetten...

Stom kieke dat ik ben, ik heb het natuurlijk meegenomen... En toen ik het na ons huwelijk ging terugbrengen en mijn waarborg van € 125 terugvroeg, zeiden ze me dat niet ging. Ze zouden het zo snel mogelijk op onze rekening terugstorten.

Wel, ik heb 2 maand aan een stuk elke week gebeld om te vragen wanneer dat geld terug op onze rekening zou staan... Dat is wel gemakkelijk, ons geld op hun spaarrekening laten staan zodat het daar wat interesten opbrengt!

Wat hun auto's betreft, hebben jullie groot gelijk: wie daar € 1 voor geeft is zot, zo slecht onderhouden!

Ik ga daar dus met andere woorden nooit meer binnen!

Groetjes,
Fieke

Marita

Meld misbruik3-3-2008 21:15:30

Aan alle toekomstige trouwers,
het is inderdaad zo dat er het laatste half jaar in Het "oude" Bruidsparadijs niets meer aan de inrichting gebeurd is (buiten de wekelijkse kuisbeurten natuurlijk). Wij waren sinds het voorjaar vorig jaar aan het verbouwen/uitbreiden toen we onze nieuwe locatie in juni gevonden hebben. We waren ons bewust van onze steeds groter wordende collecties en keuzes waardoor alles op elkaar stond en niets meer overzichtelijk aangeboden werd voor de klant. Uiteraard hebben we geprobeerd om zo snel mogelijk te verhuizen (t.t.z. te verhuizen rond september), doch door de grote papiermolen bleek dit een onmogelijke zaak. We vonden het zelf dan ook ontzettend spijtig de mensen nog te moeten ontvangen in onze "oude" winkel. Ondertussen zijn we sinds 2 januari open op onze nieuwe locatie en ik zou iedereen aanraden om zèlf eens een kijkje te komen nemen in onze nieuwe winkel zodat je zèlf kan zien dat Het Bruidsparadijs zijn naam wel waardig is. We zitten reeds 25 jaar "in het vak" waardoor we al de facetten, die in ons totaal-concept aangeboden worden, perfect onder de knie hebben. Kom een kijkje nemen! Enkel voor kleding is een afspraak gewenst, voor alle andere accessoires kan je zo onze all-in-one-shop binnenlopen.
Marita

camilla
19-7-2008
 Meld misbruik8-3-2008 13:36:13

hoi

mssn ligt het aan mij maar mijn kleed komt van daar en tegen mij waren ze zeer vriendelijk beide keren dat ik geweest ben.
ben eerste keer gaan kijken met mij mama en ben gewoon terug naar huis gegaan en ben dan 2de keer terug geweest om echt te gaan kiezen .beide keren waren ze vriendelijk en behulpzaam ik had wel afspraak gemaakt maar had ook duidelijk idee van wat ik wou en bij mij is het goed gelukt.
is denk ik ook geluk hebben met moment en wie er u helpt.

greetz milla

Annemarijn

Meld misbruik21-5-2008 19:30:36

Mijn schoonzus heeft haar kleed daar gekocht en had een jasje op maat laten maken. Achteraf geen goede beslissing, want ze hadden de mouwen verkeerd gemaakt, dit maakte dat dit haar bij elke beweging sneed en dat ze dit jasje dus maar een halve dag heeft kunnen dragen. Ik vind dit echt erg want het was een erg duur jasje, ze moeten toch weten dat mensen in hun trouwkledij bewegen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info