Terug naar overzicht
Beste Barbara,Wij zijn vorig weekend het Klokhof in Kortrijk gaan bezoeken. De zaal zelf is de mooiste die we al zagen. Ik heb al van vele mensen gehoord dat het eten heerlijk is! Echter: de prijzen zijn aan de hoge kant en er zijn dikwijls verschillende feesten tegelijkertijd bezig. Iets onpersoonlijker dus.Van Huyze De Baere heb ik al supergoede kritieken gehoord. Echter zelf hebben we die zaal nog niet bezocht...Nog veel geluk met jullie zoektocht! Ik hoop dat wij ook snel een mooie zaal vinden!!Sofie
klokhof hebben we niet bezocht. Maar heb wel hun website bekeken en vond het prachtige zaal en ook veel positieve reacties gehoord. Heb brochure opgevraagd en vond het prijzen ook wel aan de hoge kant ivm andere zalen in hetzelfde genre. Reden waarom wij niet gaan kijken zijn is omwille van trappen die je moet/kan doen. Vonden wij nogal ambetant voor onze niet zo mobiele gasten.Cofar is heel mooie zaal, heel lekker eten, maar laatste keer was het eten niet 100% warm. Daarom zijn we daar ook niet geweest.grtjs
De grote zaal in het Klokhof is echt super mooi ! Wij hebben er ons verlovingsfeest gehad in de torenzaal terwijl er nog een trouwfeest bezig was in de grote zaal en hebben daar niks van hinder door ondervonden. Het eten was er lekker en iedereen vond het een zeer mooie kader . Cofar vind ik persoonlijk veel ongezelliger.groetjes Sabien