Terug naar overzicht
---
Hey,Agathea was één van onze voorkeuren maar is het uiteindelijk niet geworden wegens te ver.Maar het is er wel heel verzorgd en de prijzen vallen goed mee. Idd voor geen al te grote groepen. Ik dacht maximaal 100 tot 120.Eén bedenking: het terras. Héél verzorgd maar het ligt vlakbij de weg. Als je een receptie buiten zou willen houden, let er bij een eventueel bezoek dan eens op als dit niet storend is.Groetjes,Dirk
Wij hebben ook ons trouwfeest daar. Mijn ouders hebben daar al 2 feesten meegemaakt en vonden het heel erg goed. We hebben de zaal gezien, en dit ziet er heel modern en netjes uit.De prijzen vallen ook heel erg goed mee.Alleen jammer dat de DJ daar geen vuurwerkstokjes mag gebruiken :-(Thierry, we kijken uit naar ons feest daar, samen met jou!
Voor andere trouwlustige kopels, ik kan dit verhaal alleen maar bevestigen.Wij trouwden op 1 aug 2008 in feestzaal agathea en alles was perfect.We hadden op voorhand duidelijke afspraken gemaakt die tot op de letter perfect werden nagekomen.Een eerlijke prijs met perfecte bediening. Geen enkel punt van commentaar.Onze vrienden, familie en kennissen spreken nu nog over een feest dat ze nog nooit hadden meegemaakt.Saskia en Serge.