Terug naar overzicht
Hoi!wij trouwen op 25 oktober dit jaar en vrees dat ik er ook een jasje ofzo ga moeten bijnemen. (eerste keer passen op 03/03/2008)Voor een sjaal kan je misschien eens kijken bij Veritas? Maar ik vrees als je identiek dezelfde tint wilt hebben, dat het moeilijk zal worden...Succes alleszinds!
Hey,Ik trouw ook in september en vorig jaar was het op die dag 10° dus ik wou ook een sjaal,wij hebben het zo opgelost, ik heb een deel van mijn kleedje meegenomen en naar een stoffen winkel geweest en daar heb ik 3m stof gekocht in zijde en dezelfde kleur als mijn kleed ( kleedje is ook van zijde) mijn moeder kan een beetje overweg met de naaimachine en de verkoopster heeft uitgelgd hoe je het moet naaien, als een kussensloop, dubbel en binnenste buitenvoila ik mijn sjaal is in de maakgroetjes Eline & Stijn05/09/2008
o ja nog even vergeten te vermelde hiervoor heb ik 50 euro betaald en er is meer dan stof genoeg om een ringkussen te maken en misschien nog iets kleinsgroetjes Eline & Stijn05/09/2008
vickygeef me je mailadres eens dan kan ik je iets doorsturen met foto's ofwel mag je mij mailen op leen_verreyt@hotmail.com