Terug naar overzicht
Beste Cindy, ik noem Rik...ik weet niet of je mij bedoelt en ons onderstaand aanbod? (indien van wel gelieve eerst te mailen naar info@discovideo.be)wij kunnen u aanbiedenvoor de prijs van 400 euro all-in: -Alle vervoer, materiaal (+ reserve muziekbronnen) en overuren (tot einde feest)-Discobar met alle genres muziek (20.000 individuele tracks)(eigen playlists welkom)-Videoclips (alle geschikte muziekgenres) geprojecteerd op scherm, vanaf start tot einde feest ( 1000 geschikte clips)-Uw openingsdans geprojecteerd via camera op scherm, of de clip van het lied (indien beschikbaar)-Uw eigen foto's en/of videofilms of PC-presentatie geprojecteerd op scherm (indien u het materiaal (via cd/dvd/usb/memorycard) op voorhand bezorgt), bv om tijdens het avondmaal gasten te verrassen.-Rookeffect (indien gewenst zaaleigenaar). -Computergestuurde lichtshow en retro-lichteffecten -Videoshoot avondfeest (vanaf standplaats discobar)-Video-montage van de shoots afgeleverd op DVD-schijf.-(indien gewenst) een korte montage om op internet te plaatsen.-De camera kan voorafgaand het dansfeest, als praatpaal (inspreken wensen gasten) gebruikt worden.-Jullie kunnen na afspraak de set in werking zien. Wat wij kunnen met onze set, 'on the fly' is het volgende: -muziek laden-videoclips laden-PC-presentaties laden-foto's laden al of niet met muziek-tekst op scherm vertonen-visuele videobeelden + muziek spelen-videocamera aansluiten-alle foto en video op beat van de muziek vertonen grt rik