Terug naar overzicht
Hello,wij hebben bijna de ganse collectie van benjamin roberts in onze winkel.prijzen vanaf 950 euro tot 1475 euro.waar kan u terecht : Mia Monta / Zottegemtelf. 093601211 . Graag via een afspraak.beleefde groeten,Ludozaakvoerder
Hey,Ik heb een kleed van Benjamin Roberts en heb er 1257 euro voor betaald. Volgens mij is dat een normale prijs. Heb de mijne gekocht bij Maxim's Couture. Hier zijn ook de retouches inbegrepen.Groetjes,Kim
Hallo,Het Bruidsparadijs in Merksem heeft veel jurken van Benjamin Roberts in huis (www.bruidsparadijs.be ). Je kan via telefoon (03/605 55 33) of mail (info@bruidsparadijs.be) een vrijblijvende afspraak maken zodat je zeker bent dat je een perfecte service krijgt!Met vriendelijke groeten,Marita
HoiIk ben 02-02 getrouwd in een kleedje van BR. Het was ong 1300-1400 euro voor het kleedje.Foto's vind je op www.lenoren.us/valerie-simon Groetjes,Valérie
Dat begint hier stilletjesaan meer op een reclameforum te lijken dan op een trouwforum! Als nu ook nog eens de winkels met trouwjurken beginnen te reageren op ieder berichtje dat te maken heeft met bruidskledij, dan schiet dit forum zijn doel toch wel echt voorbij!
Ik heb er één aan gehad van 1580 EURO.Prijzen vallen dus binnen de normale marge...Succes met de zoektocht.PS. Ik ben naar bruidshuis ellen geweest in oostburg, écht een aanrader, zeer vriendelijke en professionele verkoopsters; mooie discrete pashokjes, alle maten, veel keuze...
BTW, Caroline, ik vind dat je gelijk hebt...eigenlijk is dit een forum voor bruidjes en vind het ook niet nodig dat alle winkels telkens op een post reageren. Ze staan hiernaast toch met een advertentie?
Ik vind de Benjamin Roberts collectie ook prachtig! Ikzelf heb er vandaag een paar gaan passen en ze zitten ook zaaalig. 2 jurken hebben mijn hartje veroverd, eentje van 1OOO euro en eentje van 1600 euro. Ze zitten beiden super, het zal nog een moeilijke keuze worden vrees ik...