Terug naar overzicht
in de veritas heb je verschillende assesoires alsook in bruidshuis in merksemhangt er een beetje vanaf wat je nodig hebtin verschillende doopsuikewinkels en internet kan je ook wel wat vinden
Hallo,Het bruidsparadijs in Antwerpen, www.bruidsparadijs.be , heeft echt alles in huis. Ik vind het daar wel redelijk duur, maar je kan altijd eens gaan kijken.Marjolein
Als je geen probleem hebt om via internet te bestellen:www.allesbehalvedejurk.com www.onestopweddingshop.nl Zulke site ben ik al veel tegengekomen, gewoon wat googelen!
Hallo,misschien best ook even mijn antwoord over Het Bruidsparadijs eens lezen en zelf eens langskomen om onze service persoonlijk te ondervinden! We bestaan niet voor niets reeds 25 jaar met ceremoniewagens/bussen en bijna 15 jaar met ons totaal-pakket! Deze week zijn er zelfs nog opendeurdagen (tot 23/2).Met vriendelijke groeten,Marita
heywww.dantasimport.nl onze enveloppendoos en ringkussen komt van daar en ze hebben er heel veel accessoiresde bestelling is zeer goed verlopengroetjesChristel