Terug naar overzicht
Beste Valérie,Ik heb juist naar de foto's gekeken en ze zijn super schoon!!(jullie kennis kan er wat van). Jullie zien er ook heel goed uit (super jurk en kostuum).Ik ben trouwens ook een 2-2-8 bruidje en blijkbaar was het een superbruiddag!Nog veel geluk in jullie verdere leven!Dit wens ik trouwens aan alle getrouwde vrouwen en alle bruidjes in spé!x,Sheron2-2-8
Hey, jullie zagen er idd echt prachtig uit!Heb nog een vraagje over je huwelijkreis. Wij willen ook graag naar zuid - afrika maar er ligt nog niks vast. Heb jij soms nog tips?Bedankt!
Hoi Sheron,Dank je wel! Ben blij dat 02/02 jou ook zo gelukkig kon maken!Groetjes,Valérie
Hoi DaisyLeuk dat jullie ook naar Zuid-Afrika gaan. Wij hebben onze reis via Jetair geboekt daar stonden georganiseerde reizen in hun brochure. Ik kan je zeker vertellen dat het perfect veilig is de reis te ondernemen met je tweetjes, dus wij hebben een auto gehuurd en aan de hand van die brochure onze rondreis gekozen. Je had twee soorten hotelletjes, Gold en Silver. Daar waar wij maar één nacht verbleven hebben wij Silver genomen. Wij zijn 14 dagen geweest en hebben onze rondreis gestart in Johannesburg waar wij geland zijn, dan direct doorgereden naar Pretoria. Niet aan te raden om in Johannesburg te blijven. Zo zijn wij rondgereisd tot in Durban, dan een binnenlandse vlucht genomen tot in Port Elizabeth en zo rondgereisd tot Kaapstad. Het was perfect mogelijk alles ontspannen te doen in 2 weken. We hebben echt genoten van alles in het land, het was zalig! DE temperaturen waren schitterend tussen 25 en 35 graden. De safari in het Krügerpark was uniek. Zeker ook vermelden dat het een honeymoon is, want in elk hotel kregen wij een flesje champagne, en soms werd de kamer s avonds versierd met bloemblaadjes op bed, echt super. Het eten in Zuid-Afrika is ook superlekker en weinig geld...Heel veel groetjes, en mocht je nog vragen hebben: valerienollet@hotmail.com
Nog een 2-2-2008 bruidje hier en ook al een fantastische dag gehad...Prachtig, maar koud weer, alles goed verlopen...Foto's zie je op http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=327... Vix
Leuk dat jou dagje ook zo fun was Vicky! Het was wel koud, maar ik had er geen last van, de liefde gaf mij warmte ;-)
valeriewat een prachtige jurk! heel mooie foto's!
Amai, 't zijn inderdaad prachtige foto's, ik begin hier al te zwijmelen... Je hebt een heel mooi kleed aan en je man ziet er ook heel knap uit in zijn pak. Veel geluk samen!