TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
2-8-2008
|
21-2-2008 16:12:27
Hoi Sofie,
Mijn vriend en ik zijn op dansles gegaan (ondertussen al 5 lessen achter de rug). Wij wilden iets anders dan altijd datzelfde "geschuifel". Als wij op een trouwfeest waren en de openingsdans begon, dan vond iedereen dat welgeteld 20 sec interessant en voor de rest kijkt niemand meer. Dus gingen we voor spektakel. Wij zijn nu de traditionele basisdansen aan het leren (cha cha cha, tango, quickstep, disco rock en engelse wals). We trouwen pas op 2 augustus dus hebben we nog alle tijd. We kiezen dan een dans die we het fijnste vinden ( en het beste kunnen) en daarop zoeken we het meeste geschikte liedje (ook al omdat we niet samen 1 nummer hebben waar we van zwijmelen). We dansen dan dit nummer helemaal uit en daarna begint een slow (om met de ouders te dansen, aangezien die niet kunnen dansen). Hopelijk een tip voor jullie. Echt tof om te doen die dansles. Groetjes Kim
|
|
Cathy
24-5-2008
|
21-2-2008 17:46:38
Hey,
wij nemen 'ons' liedje, een simpele slow. Mijn verloofde is niet echt een goed danser, maar dit moment is echt te romantisch om aan ons voorbij te laten gaan. We gaan zeker het hele liedje uitdansen, en als de mensen geen zin hebben om daarnaar te kijken, des te beter ;-) Voor ons is dit een moment voor ons twee en niet voor de anderen (maar dat is voor iedereen anders natuurlijk, ik zeg niet dat het niet anders kan hé).
Vermenigvuldigen heb ik geen zin in, dus de DJ gaat gewoon een goe lieke opzetten en dan vliegen we der in! (ik zal wel een paar bruidsmeisjes en ushers inschakelen dat die direct op de dansvloer komen, dan zal er wel volk volgen :) ).
Succes!
Cathy 24/05/2008
|
|
Inge
14-7-2009
|
21-2-2008 18:20:02
Mijn vriend en ik zijn ook dansles aan het volgen en we hebben ook nog geen idee welke openingsdans we gaan draaien. Ik denk wel dat we het eerste liedje samen dansen, dan hij met zijn ma en ik met mijn pa, en dan al de rest erbij want zijn ouders en mijn ouders liggen nogal in conflict dus kunnen we die niet laten dansen met elkaar... Eigenlijk kies je zelf hoe je het het beste ziet zitten.
|
|
Evelien
|
21-2-2008 21:26:03
Ik heb ook nog geen idee hoe we dat aanpakken. Als er na die openingsdans nog enkele 'verplichte nummertjes' moetenvolgen, dan moet je ook daar natuurlijk nog een gepast liedje voor verzinnen en da's niet zo simpel vind ik.
@Kim, waar volg je die dansles?
|
|
Karolien
13-9-2008
|
22-2-2008 8:55:08
Dag Sofie
Misschien kan je wat ideeën opdoen op YouTube? Zeker als je geen standaard slow wil, vind je daar wel voorbeelden van andere koppels.
groetjes Karolien
|
|
Lieve
1-9-2006
|
22-2-2008 13:05:18
Hey,
wij hadden een heel lang liedje gekozen, zo'n zes minuten. Mijn vader had voordien, aansluitend op zijn speech, een soort presentatie gemaakt met filmpjes en foto's van ons als kinderen. Nadien ging het over op een video van ons aan het oefenenen voor onze dans, een countdown en wij begonnen nadien. We hadden les rumba gevolgd en de dans was nogal spectaculair. Het geheel was enorm emotioneel voor mij en voor de mama's en ik zal het nooit vergeten.
Groetjes, Lieve
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|