Terug naar overzicht
Hey,Mijn mama en schoonmama hebben daar ook hun suitekledij gehaald. Niet alles dat ze hebben staat op hun site, daarvoor hebben ze te veel. En echt iets oud kunnen ze je niet verkocht hebben, want van zodra hun stof op is (ookal hangt het voorbeeld nog in de ruimte) kan je het kleed niet meer bestellen.Ik zou dus zeker geen schrik hebben.Groetjes, katrien
Hoi KatrienIkzelf heb ook iets van Mia Monta besteld. Mijn huwelijk is voorzien voor 08-08-2008. Indien je er graag even wil over msn'en...claudineken@hotmail.com
Mijn kleed komt ook van Mia Monta. ik ben er heel tevreden van!
Hallo,ik trouwde in augustus in een kleed van Mia Monta en ben heel tevreden. De service was goed en het resultaat mocht gezien worden. Ook verschillende kleren van de suite kwamen van Mia Monta. Ik heb al gemerkt dat de kleren van Mia Monta ook te zien zijn op een site van Bo couture, misschien kan je het daar vinden. Foto's van mijn kleed kan je zien op www.henkenisabel.bruiloftsite.nl .Groetjes,Isabel
Hey Isabel,Heb net eens gekeken op de site van Bo Couture, maar het was er weer niet bij. Mijn kleed komt van bruidswinkel Scarpellini, niet van de winkel Mia Monta zelf.Ga straks eens kijken naar dat van jou. Ben benieuwd.Groetjes Els