Terug naar overzicht
ja wij hebben ook eerst mijn naam en dan mijn vriend niet omdat het zo moest maar omdat hij mij tenhuwelijk heeft ge vraagt en daarom eers mijn naam en het is mijn vriend die er mee af kwam maar weet je wat het is jullie dag nat maar als dat het enige is dat je mama graag heeft doe het dan maar bv op je bedankjes of munu kaartjes zet je van boven zijn naam eerst dan hebben jullie alle 2 je zin veel geluk al vast xxxx
Wij zetten eerst de naam van mijn vriend, maar zag net dat op de meeste kaartjes (die ik ooit al heb ontvangen van andere koppeltjes) dat het gebruikelijk is om eerst de naam van de vrouw te vermelden.Nu doe je me dus twijfelen of wij het dan ook niet zouden doen, maar ikzelf vind het voor ons beter klinken met zijn naam eerst.Denk dat je gewoon moet doen waar je je het beste bij voelt.groetjesDana
de traditie zegt eerst de naam van het meisje en als jullie getrouwd zijn komt de man zijn naam eerst.succes alvast
Wij doen waarschijnlijk hetgeen wat het gemakkelijkst bekt, dus eerst de naam van mijn vriend (zo worden we in de familie ook aangesproken en zijn voornaam komt alfabetisch voor de mijne).
Hey,Ik zou ook doen wat het best klinkt, ook al is dat niet volgens de regels. Wij hebben wel mijn naam eerst, maar bij ons maakt dat niet veel verschil aangezien we Kim en Tim noemen ;) Klinkt dus ongeveer alle twee hetzelfde..Groetjes
Volgens mij maakt die volgorde niet veel uit, als je gewoon bent om jullie namen gewoonlijk zo te zeggen, zou ik ze er zo ook op zetten...
Jouw feest,jouw uitnodigingen,jouw trouw,dus...jouw manier!
Bij ons is het mijn naam eerst, maar dit is puur praktisch. Ik heb mijn kaarten zelf ontworpen en onze namen staan in rozenblaadjes. Nu is het een rozeblaadje grooter dan het ander en aangezien mijn naam langer is dan die van hem, moet die van mij daarop. En die ligt nu juist aan de linker kant. Puur toeval dus.Ik zou doen waar jij je het beste bijvoelt.Kimberley 12/09/2008