TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liesbeth
|
21-2-2008 19:29:26
Hallo Charlotte,
Ik heb niet voor Ian Stuart gekozen, maar heb net als jij twijfels en ik heb misschien wel dertig jurken aan gehad. Ik wil maar zeggen dat het niet ligt aan de hoeveelheid jurken die je gepast hebt. Ook nog dit. Ik heb tijdens mijn pasbeurten ondervonden dat de jurken die ik het mooist vond bij modellen op foto's dikwijls niet bij mij pasten. Niet meer piekeren. Met de Sancerre van Ian Stuart heb je een schitterende keuze gemaakt!
Gr, Liesbeth
|
|
Jitse
6-9-2008
|
21-2-2008 19:53:30
Hoi Charlotte, Niet twijfelen, de sancerre is een prachtige jurk! Ikzelf heb ook eentje van Ian Stuart en na een maand begon ik te twijfelen. De foto's in de boekjes waren namelijk ni mooi en ik vond die modellen er ni zo wauw mee staan als ikzelf ;-) Met één of ander excuus ben ik naar de winkel gereden en heb ik mijn kleed nog eens mogen aandoen. Jeeeeej! Still the same feeling! Ik probeer mij nu elke keer weer dat gevoel op te roepen. Het maakt niet uit hoeveel kleedjes je hebt gepast, als het "HET" is dan voel je dat gewoon. Mijn kleed was t eerste wat ik paste en t was direct wauw, ik voelde mij een prinses! Ik heb er nog enkele andere gepast, maar niets kon dat gevoel en die "oooh" van ons mama, mijn getuige en goei vriendin evenaren. Dus nimmer twijfelen, elke bruid heeft dit wel eens, vraag desnoods id winkel om t nog eens te passen! Ik vind jouw kleed in elk geval prachtig! Succes nog!
Jitse 060908
|
|
Benedikte
28-8-2008
|
22-2-2008 11:48:04
Hallo,
Hier nog iemand die op 04/10/2008 zal schitteren in de Sancerre van Ian Stuart. Ik heb de kleuren bruin/ivoor gekozen!
Ik ga ervoor!
Groetjes
Benedikte
|
|
Benedikte
28-8-2008
|
22-2-2008 11:48:19
Hallo,
Hier nog iemand die op 04/10/2008 zal schitteren in de Sancerre van Ian Stuart. Ik heb de kleuren bruin/ivoor gekozen!
Ik ga ervoor!
Groetjes
Benedikte
|
|
Benedikte
28-8-2008
|
22-2-2008 11:48:33
Hallo,
Ik ga ervoor!
Groetjes
Benedikte
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|