Terug naar overzicht
Dag Valerie,Wij gaan zelf geen extra mensen meer uitnodigen voor het dessertbuffet denk ik, maar we zijn onlangs wel naar een trouwfeest geweest waar dat het geval was. Wij werden ook ontvangen met een drankje, maar geen hapje meer. We vonden dat ook niet echt nodig want we hadden al gegeten. De bedanking van de ouders hebben wij niet meer gezien, dus ik vermoed dat dat ergens gebeurd is tussen de verschillende gangen van het eten. Wij hebben dan eerst het dessertbuffet gekregen en na het dessertbuffet volgden wel nog enkele filmpjes van de vrijgezellenavonden en daarna de openingsdans. Een broodjebuffet was er niet, maar dat doe je normaal pas 's nachts.Hopelijk helpt je dit een beetje.groetjes,Liesbeth
Hoi Valerie, Bij ons gaat het als volgt;17u30 receptie20u aan Tafel22u Mensen dansfeest komen aan(welkomsdrank)22u30 Dessertenbuffet23u30 Dansgroetjes Sarah
Hey Valerie,Ik zou sowieso het dansen als laatste nemen. Niets is zo vervelend als het dansfeest wordt onderbroken en de muziek stil moet, vind ik. Daarnaast is het niet zo simpel om het dansfeest nadien weer op gang te trekken. Maar er is natuurlijk niks mis mee als de dj tijdens het dansfeest even afroept dat het dessertenbuffet geopend is.Veel succes!
Bij ons komt de openingsdans altijd als laatste. Dus eerst eten, dessert en dan pas openingsdans, zodat je meteen het dansfeest opent.IK denk dat je voor de bedanking ouders dit best na/ tijdens je speach doet, en denk dat dit meestal voor het diner komt, net als iedereen aan tafel heeft plaats genomen. Maar denk dat je dit kunt kiezen hoe jullie het het liefste willen.Succes ermee
Wij doen ook diner naaste familie en dan avondfeest met kaas- en dessertenbuffet.17.30u - 18u: receptie dinergasten18u - 20u: diner20.30u: receptie avondgasten21.30u: kaas-en dessertenbuffet22.30u: speeches en mogelijke sketchkes23u: openingsdans tot ...: partyGroetjes en succes ermee.