Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hemd in kleur "framboise"

22-2-2008 12:11:11
Hallo iedereen,

Ik trouw in een kleed van linea rafaelli, kleur framboise. We zouden graag de mannen van de suite een hemd laten aandoen in deze kleur. Heeft er iemand dit al reeds gedaan of weet er iemand waar ik deze kleur kan vinden? Ik dacht dat ik het zou vinden bij linea in Leuven of Hasselt, maar helaas...

Dank je wel voor jullie hulp!

Groetjes,

Nathalie
23/08/08

Nathalie
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 629

Laurie

Meld misbruik22-2-2008 12:13:11

Hey,

dat is inderdaad een heel moeilijke kleur om te vinden. Mijn zoektocht heeft in elk geval niets opgeleverd.

Groetjes,

Laurie

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik22-2-2008 12:15:28

mijn kleed komt van bij e&r in beverlo. als je wil kunnen ze daar bijpassende hemden laten maken bij je kleed

dat hebben ze destijds voor mijn schoonzusje gedaan en paste perfect bij elkaar

wij hebben het wel neit laten doen

Kathleen
6-9-2008
 Meld misbruik22-2-2008 12:51:52

Mijn kleedje is ook in de kleur Framboise. Prachtige kleur hé! Bij Linx zeiden ze me dat je deze kleur best combineert met een tint van grijs.

Sylvia
16-8-2008
 Meld misbruik22-2-2008 15:38:20

Hey,
ik trouw ook in deze kleur, is supermooi, maar soms twijfel ik toch zo hard, "had ik beter geen wit genomen" maar ik vond mij gewoon niet zo hard stralen in witte jurken... das zon fletse kleur... heeft nog iemand dit gevoel?? nathalie welke kleur schoenen heb jij en soms al een idee hoe je je haar wil doen?? kvraag me af of een tiara hier bij zou staan?? ja mag me altijd mailen als je wil sylviafaes@hotmail.com
kunnen we mss foto's uitwisselen
groetjes
sylvia
16/08/2008

D
8-8-2008
 Meld misbruik22-2-2008 15:39:51

Wij hadden framboos kleurige dassen gekocht in Parijs voor de suite.
Moest je zo'n dassen vinden is dit misschien ook een mooi alternatief.

Suxxes met de zoektocht!

Kathleen
6-9-2008
 Meld misbruik22-2-2008 22:20:45

Zo'n das in de kleur framboise is inderdaad wel een goed idee! Daar ga ik zeker ook eens achter kijken!

Ik heb dat trouwens ook wel een beetje, Sylvia, van die kleur. Ik vond me er wondermooi in, een prinses! Maar nu, nu dat ik het kleed al zo'n lange tijd niet meer gezien heb, begin ik ook te twijfelen. Is dat wel een echt trouwkleed of gewoon een mooi suitekleed... Ik hoop dat mijn twijfel wat weg is nadat ik mijn kleedje voor t eerst terug mag gaan passen (in April).

Groetjes

Kathleen
6-9-2008
 Meld misbruik22-2-2008 22:22:29

Dat was ik nog vergeten. De schoenen: ik heb schoenen genomen in dezelfde kleur, van Linea Raffaelli. Dat vond ik het mooist. Ik heb ook witte en zilvere schoenen gepast, maar dat was niet mijn ding.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info