Terug naar overzicht
Hey,dat is inderdaad een heel moeilijke kleur om te vinden. Mijn zoektocht heeft in elk geval niets opgeleverd.Groetjes,Laurie
mijn kleed komt van bij e&r in beverlo. als je wil kunnen ze daar bijpassende hemden laten maken bij je kleeddat hebben ze destijds voor mijn schoonzusje gedaan en paste perfect bij elkaarwij hebben het wel neit laten doen
Mijn kleedje is ook in de kleur Framboise. Prachtige kleur hé! Bij Linx zeiden ze me dat je deze kleur best combineert met een tint van grijs.
Hey,ik trouw ook in deze kleur, is supermooi, maar soms twijfel ik toch zo hard, "had ik beter geen wit genomen" maar ik vond mij gewoon niet zo hard stralen in witte jurken... das zon fletse kleur... heeft nog iemand dit gevoel?? nathalie welke kleur schoenen heb jij en soms al een idee hoe je je haar wil doen?? kvraag me af of een tiara hier bij zou staan?? ja mag me altijd mailen als je wil sylviafaes@hotmail.comkunnen we mss foto's uitwisselengroetjessylvia16/08/2008
Wij hadden framboos kleurige dassen gekocht in Parijs voor de suite.Moest je zo'n dassen vinden is dit misschien ook een mooi alternatief.Suxxes met de zoektocht!
Zo'n das in de kleur framboise is inderdaad wel een goed idee! Daar ga ik zeker ook eens achter kijken!Ik heb dat trouwens ook wel een beetje, Sylvia, van die kleur. Ik vond me er wondermooi in, een prinses! Maar nu, nu dat ik het kleed al zo'n lange tijd niet meer gezien heb, begin ik ook te twijfelen. Is dat wel een echt trouwkleed of gewoon een mooi suitekleed... Ik hoop dat mijn twijfel wat weg is nadat ik mijn kleedje voor t eerst terug mag gaan passen (in April).Groetjes
Dat was ik nog vergeten. De schoenen: ik heb schoenen genomen in dezelfde kleur, van Linea Raffaelli. Dat vond ik het mooist. Ik heb ook witte en zilvere schoenen gepast, maar dat was niet mijn ding.