Nu Online
Momenteel zijn er 626 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand goede ideetjes voor huwelijksreis?

22-2-2008 14:05:54
Hoi iedereen,

ik ben hier opnieuw met de traditionele vraag maar ik heb zitten zoeken en je kan niet selecteren op huwelijksreis. Dus graag had ik gevraagd of er iemand goede tips heeft voor een budgetvriendelijke (wij zijn aan het bouwen) huwelijksreis eind juli begin augustus.
Ik zoek mij al twee avonden suf in allerlei reisboeken maar alles ziet er mooi uit dus zoek ik ervaring uit de field.

Alle tips zijn welkom graag ook vermelden welk hotel jullie kennen want je kan je daar blijkbaar lelijk aan mispakken.

Alvast bedankt!!!
Annelies

Annelies
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 657

Kimberly
31-5-2008
 Meld misbruik22-2-2008 14:11:29

Hey

Ook wij willen budgetvriendelijk op reis aangezien we aan het verbouwen zijn... wij hebben uiteindelijk een citytrip geboekt naar barcelona, 5dagen, niet super lang maar gezien de omstandigheden voor ons meer dan genoeg. onze reis kost ons 1200 euro voor 2, wel enkel ontbijt.

Groetjes,

Kimberly
31-05-08

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik22-2-2008 14:17:39

Voor die periode denk ik dat meest budgetvriendelijke bestemmingen Turkije en Egypte zijn. Wij zijn enkele jaren terug voor een goeie 500pp naar Bodrum geweest, een week all-inclusive. Voordeliger zal je volgens mij niet vinden. Tenzij je natuurlijk niet zo te vinden bent voor strandvakanties, dan moet je het idd zoeken in de citytrips. Mr die zijn volgens mij toch wel een stuk duurder. (Zoals bij Kimberly bv:voor 5d 1200e,en dan moet je nog 2x daags uit eten)
Succes met de zoektocht!

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik22-2-2008 14:25:19

Hoi Annelies,

Als je Turkije wil.... Een goed hotel en niet zo duur is Kervansaray in Bodrum. Wij zijn er verleden jaar geweest en dit was super.
Mijn hart heb ik echter verloren aan Rhodos. Zo mooi en zo romatisch en de mensen zijn er echt vriendelijk. Daar hadden wij hotel Dionyssos in Ixia. Echt een super hotel!

evy
1-3-2009
 Meld misbruik22-2-2008 14:27:15

Wij boekten voor 3 augustus een citytrip van 4 dagen naar Barcelona. Dit kost ons 760€ voor 2 personen. 1200€ voor een citytrip Barcelona is ontzettend veel geld! 't Kon nog een stuk goedkoper, maar wij kozen een luxe-hotel, enkel onbijt natuurlijk.
In september gaan we 10 dagen naar Turkije, All inn, net geen 1100€ voor een 5*hotel.

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik22-2-2008 15:11:09

Hallo,

wij gaan van 13 tot 20 juli naar Barcelona voor 1000 euro (voor ons 2, viersterrenhotel in het centrum met zwembad en ontbijt). Dit is wel niet onze huwelijksreis, want we trouwen pas op 9 mei 2009.

Rhodos is inderdaad prachtig, net zoals alle Griekse eilanden eigenlijk! Wij zijn er 2 jaar geleden in hotel Ixian Grand (een aanrader!). Egypte en Tunesië zijn inderdaad ook opties, maar dan is het daar mss nog te warm... .

In elk geval succes ermee!

Groetjes,
Liese

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik22-2-2008 15:59:22

Hello Annelies,

Wij gaan 4 à 5 daagjes naar Sevilla. Niet uit budgetoverwegingen, wel omdat onze vrienden een week na ons trouwen...
We kennen Sevilla al, want we zijn daar twee jaar geleden al geweest en we zijn allebei verliefd geworden op die stad. Bovendien spreken we allebei Spaans (ben na die reis met een cursus Spaans begonnen nota bene!) en dat maakt het dan toch extra fijn.

@Kimberley

Ik kan je nog een goed restaurant aanbevelen in Barcelona: een heel chique restaurant van de Catalaanse kokschool. Het is gelegen op de Plaza Real (als je van de Rambla komt links vanachter in het hoekje) en het heet Les Quinze Nits. Heel schappelijke prijzen en heeeeeeeeeeeeeeeel lekker.

Maar opgelet, want het is heel erg in trek bij toeristen: er staat soms een rij tot aan de andere kant van Plaza Real (en da's lang!)

Enfin, veel succes nog bij het zoeken!
Ines
3/10/2008

Evelyn
8-8-2008
 Meld misbruik22-2-2008 16:12:12

Hey Annelies

Ook ik kan Rhodos en The Ixian Grand heel erg aanbevelen... We beleefden daar 2 jaar geleden heel romantische 10 dagen...

Wij gaan dit jaar op huwelijksreis naar Kreta (Amirandes) en net na ons huwelijk op minihuwelijksreis...Alleen weten wij nog nie waar die minireis naartoe gaat... Misschien Zweden...

Groetjes,

Evelyn
www.nielsenevelyn.be

Stefanie

Meld misbruik22-2-2008 16:45:51

Dag Annelies,
omdat we droomden van een exotische bestemming en toch graag een echte huwelijksreis wilden, hebben we gekozen voor Thailand. Maar ook met oog op ons budget (we hebben nl net bouwgrond gekocht..). We hebben zelf onze vlucht geboekt (we vertrekken half juli net na ons
de suite room) erna doen we een rondreis via Besttours. De laatste 5 dagen boeken we terug zelf een hotel rechtstreeks.
Dit is toch wel bijna de helft goedkoper dan alles georganiseerd vanuit het reisbureau. Wetend dat het daar erg goedkoop ook is, voor een nachtje met ontbijt in een 5*+ betaal je zo ongeveer rond de 30euro!(voor 2pp)
als je zelf wat uitkijkt en zoekt op het net vind je vaak goedkope reizen hoor!

succes met je zoektocht!!

Stefanie

Meld misbruik22-2-2008 16:47:51

ai, blijkbaar wat tekst weggevallen.
We hebben dus zelf onze vlucht geboekt (dit voor de helft goedkoper dan in reisbureau), ook onze eerste nacht hebben we reeds geboekt via het internet(we overnachten in een 5*, en krijgen een suite room aangezien het voor onze huwelijksreis is)

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik22-2-2008 18:13:27

Hoi,

Wij zaten wat in hetzelfde schuitje.
Zijn wel 3 weken voor onze trouw in ons huis getrokken.
Wij zijn naar Sarigerme in Turkije geweest in hotel 'Alinn Sarigerme'. Voorlopig bied enkel Thomas Cook het aan. Zeer goed hotel aan een schappelijke prijs. Wel zeer rustig. Vooral dus een vakantie om te ontspannen. Weet niet of het dat is wat jullie willen?
Foto's kan je zien op onze site: www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Groetjes,
Katrien

Koen
21-6-2008
 Meld misbruik22-2-2008 21:55:01

Wij gaan naar Santiago de Compostela met Anders Reizen. Als je houdt van alternatieve wandelvakanties is Anders Reizen zeker een aanrader.

Sandra
30-8-2008
 Meld misbruik22-2-2008 22:32:29

Een minder exotisch maar zeker aan te raden bestemming is Tenerife. Daar kan je in hotel Jardin Tropical wel 50% korting krijgen (honeymoon korting (bij VIP Selection en Pegase). Deze is zeker aan te raden (zeer luxueus). Voor een weekje komt dit neer op 600 EUR half pension (normaal kost dit 1.200 EUR). Wijzelf zijn daar nog niet geweest, maar kennen mensen die dit een prachtig hotel vonden.
Veel succes nog met de zoektocht naar een mooie vakantiebestemming :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums