Nu Online
Momenteel zijn er 626 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand goede ideetjes voor huwelijksreis?

22-2-2008 14:05:54
Hoi iedereen,

ik ben hier opnieuw met de traditionele vraag maar ik heb zitten zoeken en je kan niet selecteren op huwelijksreis. Dus graag had ik gevraagd of er iemand goede tips heeft voor een budgetvriendelijke (wij zijn aan het bouwen) huwelijksreis eind juli begin augustus.
Ik zoek mij al twee avonden suf in allerlei reisboeken maar alles ziet er mooi uit dus zoek ik ervaring uit de field.

Alle tips zijn welkom graag ook vermelden welk hotel jullie kennen want je kan je daar blijkbaar lelijk aan mispakken.

Alvast bedankt!!!
Annelies

Annelies
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 657

Kimberly
31-5-2008
 Meld misbruik22-2-2008 14:11:29

Hey

Ook wij willen budgetvriendelijk op reis aangezien we aan het verbouwen zijn... wij hebben uiteindelijk een citytrip geboekt naar barcelona, 5dagen, niet super lang maar gezien de omstandigheden voor ons meer dan genoeg. onze reis kost ons 1200 euro voor 2, wel enkel ontbijt.

Groetjes,

Kimberly
31-05-08

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik22-2-2008 14:17:39

Voor die periode denk ik dat meest budgetvriendelijke bestemmingen Turkije en Egypte zijn. Wij zijn enkele jaren terug voor een goeie 500pp naar Bodrum geweest, een week all-inclusive. Voordeliger zal je volgens mij niet vinden. Tenzij je natuurlijk niet zo te vinden bent voor strandvakanties, dan moet je het idd zoeken in de citytrips. Mr die zijn volgens mij toch wel een stuk duurder. (Zoals bij Kimberly bv:voor 5d 1200e,en dan moet je nog 2x daags uit eten)
Succes met de zoektocht!

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik22-2-2008 14:25:19

Hoi Annelies,

Als je Turkije wil.... Een goed hotel en niet zo duur is Kervansaray in Bodrum. Wij zijn er verleden jaar geweest en dit was super.