TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
1-4-2006
|
10-2-2005 12:18:21
vooral rustig blijven... de zaal in het begin vastleggen is zeker al goed, ga ook op het gemeentehuis vragen of ze die dag zeker werken, want anders zit je compleet vast... stel een budget op, dat moet je helpen om te zien wat kan en niet kan, en dan beetje bij beetje... je hebt nog tijd, maar ik heb ook van die periodes hoor!!
|
|
Sophie
|
10-2-2005 12:48:41
doe het rustig aan! je hebt nog 1 jaar en 4 maanden. ruim tijd genoeg. ik trouw binnen een paar maand en ben pas in november begonnen alles te regelen. je hebt tijd in overvloed hoor!
greetz sophie
|
|
Christophe en Joyce
2-7-2005
|
10-2-2005 13:00:44
Inderdaad ... ik zou het ook rustig aan doen ... Wij trouwen 2-7-2005 en nu begin ik ineens wat te stressen... nog 142 dagen thans! Maar een zaal in het antwerpse...? Waarom geen tent met gelegenheid tot buitenzitten? Ik ken 1 prachtige zaal, de Jachthoorn in Kontich maar dat kost genoeg weet ik wel! Je kan er wel ook buiten zitten! Ik ken zelfs een koppeltje dat daar buiten onder een kapelleke getrouwd is ... in de buitenlucht via "rent a priest"... Groetjes, Joyce
|
|
Carlo
|
10-2-2005 13:45:00
Hey, Cindy,
maak je niet al te druk, je hebt tijd genoeg. Iedereen slaat je constant rond de oren dat je dat en dat moet doen, maar trek je daar niet al te veel van aan.
Ik trouw op 31 juli dit jaar en ben rustig aan begonnen in november / december met het informeren naar kerk, priester, feestzaal, ringen, fotograaf, ...
En dat komt allemaal op zijn poten, hoor.
Ik heb van alles bericht teruggekregen zodat gedurende de maanden maart / april alles definitief besproken wordt.
Take it easy, it's the best way to get married!
Groetjes,
Carlo (DJ Funky)
|
|
Katrien
|
10-2-2005 14:17:59
Inderdaad, meisje, doe het maar rustig aan! Ik trouw binnen een grote drie maand en ik ben eigenlijk pas in het najaar beginnen voor te alles te kijken.. (alhoewel ik toegeef dat ik niet veel langer had moeten wachten!). Het beste wat je kan doen is een checklist van het Internet halen (deze staan op verschillende sites van ceremoniemeesters). Voor mij is dit een grote hulp (geweest!). Geniet nog van de voorbereidingen !
|
|
Cindy
24-6-2006
|
10-2-2005 15:32:58
Je Kan eens informeren bij Het Outfort, de prijs ligt wel redelijk.
|
|
Tanja
23-7-2005
|
11-2-2005 9:58:00
hey cindy, ik trouw 23 juli'05 ik ben eerst naar het gemeente huis gegaan om te gaan horen of er nog plaats was op die dag als ik dat zeker wist ben ik aan de slag gegaan voor de datum vast te leggen kun je vanaf 6 maand voor je trouwdatum doen (ondertrouw)zo is het hier in deurne bij antwerpen toch ik ben nu ook maar pas begonnen met het zoeken naar een zaal en heb uiteindelijk gekozen om het in een cafe te doen
|
|
Joke
|
11-2-2005 18:07:26
Hallo!
Wij gaan trouwen op 29 april 2005, nog een goei 2 maanden dus. Het eerste wat wij hebben vastgelegd is de feestzaal en dat was in mei vorig jaar en daarna ben ik begonnen in oktober.
Ge moet anders eens zo een tijdschrift kopen, zoals bruid en bruidegom. Kost €5 en daar staat elke keer een checklist in, gemakkelijk!
We hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt in januari, trouwkleed gekozen in november, mijne man in spe moet zelfs nog gaan kijken voor zijn kostuum! Als hij dat midden maart heeft ben ik al blij.
Geniet nu van het verloofd zijn!
Groetjes, Joke.
|
|
cindy
10-6-2006
|
13-2-2005 14:26:09
graag zou ik iedereen willen bedanken voor de juiste woorden die ik van jullie he gekregen.
Ik weet dat ik het rustig moet aan doen, maar ja ik sla wel een beetje in paniek zenne.
zoals sommige onder jullie zeggen dat je niet naar iedereen moet luisteren doe ik het wel.
Zoals bv de familiedie zitten te zagen, van je moet het zo en zo doen he.
Alle ik zal er wel uit komen en hoop op een stralende dag
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|