Nu Online
Momenteel zijn er 447 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

puur gemak

22-2-2008 16:32:08
Hallo dames,

Nu zit ik toch met een dilemma hoor! Ik trouw binnen 3 weken, het is met een dansfeest en daar zit ik met mijn probleem. Ik dans dolgraag en ik heb zoiets van 'alle remmen los' :-) maar dat zie ik niet goed zitten met dat ambetant kleed. Dus ik had gedacht om zo rond een uur of 11 iets lekker gemakkelijk aan te trekken (ook nog gekleed), maar vooral comfortabel, zodat ik zorgenloos uit de bol kan gaan. Wordt dit eigenlijk gedaan?

groetjes
15-03-2008

Cindy
15-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1091

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik22-2-2008 16:54:38

dag Cindy

ik ben getrouwd op 16 juni met een kleed met een hoepel in, en 7 onderlagen,en een spannend corset maar ik heb daar toch geen last van gehad zenne, alé van ongemak
Ik heb op mijn gat op de vloer gezeten, staan shaken en swingen en vond dat super met mijn kleed aan
integendeel, als het feest gedaan was, had ik spijt dat ik het moest uitdoen

ik heb al een aantal trouwfeesten meegemaakt, maar elke bruid hield haar kleed aan , ook om mijn redenen denk ik

maar t is jouw feest, dus jij moet doen wat je wil hé

groetjes en geniet ervan !
Christel

chips
16-8-2008
 Meld misbruik22-2-2008 17:08:20

Het wordt inderdaad bijna niet gedaan. Maar dat is geen reden om het niet te doen. Integendeel! Ik heb lang getwijfeld: een broek of een rok?? Ik draag bijna nooit rokken, gewoon omdat ik het niet comfortabel vind. En dan plots op mijn trouw zou ik er toch één dragen? Het is toch een rok geworden. Maar de kans dat ik mij nog een broek laat maken, is héél groot. Wij leren nu samen dansen en dat valt zeer goed mee. Ik wil dat ook zeker op ons avondfeest kunnen doen. Maar met een rok??? Ik zie dat ook niet zitten!! enfin, ik zou niet kijken naar gewoontes en doen of niet doen... Vooral zorgen dat je je goed voelt in wat je aanhebt !

Greetz, Mieke

Ann

Meld misbruik22-2-2008 23:57:35

Ik heb aan dit probleem gedacht bij het kiezen van mijn kleed. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een 2 delig kleed (dus rok en korset appart) en het is een hele lichte rok ( die toch mooi open valt) en ben nu vanplan om een chique witte broek te kopen in geval dat ik de rok beu ben. Dit zou ook heel mooi staan met mijn korset.
Ik heb ook ooit een bruid gezien die tijdens het avondfeest een stuk van haar rok kon afnemen en zo een minirokje aanhad. Was ook heel leuk. En ik heb al bruidjes hun volledig zien omkleden.
Nu de meeste huwelijken die ik heb gezien waren zeker geen traditionele huwelijken, dus zowiezo moet je die keuze voor jezelf maken e :d
Maar zo heb je toch miss een paar hints.

grtz
Ann 06/09/08

Laurie

Meld misbruik23-2-2008 6:19:48

Hey,

Ik denk niet dat ik ga kiezen voor het gemak ;-) Ik vind mijn jurk gewoonweg geweldig en ik wil hem zo lang mogelijk aanhouden! Ik heb al eens in suitekledij gedanst en dat was geen probleem, dus hopelijk straks ook niet in mijn trouwjurk! Ik neem zeker en vast wel comfortabelere schoenen mee.

Groetjes,

Laurie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...