TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
steve
3-5-2008
|
22-2-2008 16:56:27
hoi ikzelf ben 6 maanden voor de trouw gaan kijken maar de verkoopster vond dit wat laat, hangt er van af welk merk kleed je kiest hoelang de levertijd is ik denk dat 8 mnd op voorhand ideaal is. le chapeau in bree, bruidsmode karin in dilsen stokkem, lieben in schopping3 in genk, je hebt er nog maar dat weet ik even niet, ik zelf ben bij pereboom in maastricht geweest. veel succes
|
|
Katrien
8-9-2008
|
22-2-2008 17:02:51
Issa Moda in Hasselt (daar heb ik mijn kleed gehaald) Anuna in Hasselt LinX in Hasselt
Winkels buiten Hasselt, ken ik eigenlijk niet ...
Ik ben vanaf ongeveer februari gaan kijken voor onze trouw in september.
|
|
jessy
18-7-2008
|
22-2-2008 17:12:14
hey ikzelf ben van lanaken en ben ook bij pereboom on maastricht geweest hele lieve mensen
|
|
heidi
7-6-2008
|
22-2-2008 17:23:26
hallo, ik heb mijn kleed gekocht bij lecoq in lommel. heel vriendelijke mensen en heel veel keuze. het maakt voor de mensen echt niet uit hoe lang je daar staat en hoeveel kleedjes je past. best wel op voorhand een afspraak maken.
groetjes heidi
|
|
Els
|
22-2-2008 17:38:05
Hey!
Wij trouwen 28 oktober, dit jaar en ik ga achter 2weken beginnen aan het kiezen van m'n droomjurk...
Eerst naar Le Chapeau in Bree en daarna naar E&R in Beverlo. Mocht ik het daar nog niet vinden, gaan we naar Peereboom in Maastricht...
Veel succes!
|
|
Nathalie
20-12-2008
|
22-2-2008 18:55:22
Hey Liebet,
Wij trouwen op 20 december in Limburg. Ik ben er eigenlijk nog niet zo mee bezig, met een kleed bedoel ik dan... Ga je iets speciaals zoeken omdat het koud kan worden ofzo? Ik heb geen idee of iets dergelijks bestaat...
Nathalie
|
|
Kim
27-12-2008
|
22-2-2008 19:26:06
Boetiek Lief in Loksbergen. Ze zijn er heel vriendelijk en behulpzaam. Als je een kleed van Linea Raffaelli wil, wacht je best niet te lang en ga je nu al kijken want ik heb me laten vertellen dat als de voorraad van een stof voor een bepaald kleed op is, ze dat ook niet meer bijbestellen en bijgevolg dat kleed ook niet meer maken.
Groetjes
|
|
sarah
18-7-2008
|
22-2-2008 21:37:55
Hey, mijn kleed komt van primo piano in genk,van de collectie bellice,heel mooi kleed,en in belgie zijn er maar 3 winkels die het verkopen,t'is zeker aan te raden op tijd te gaan. Mijn kleed is vorige week besteld en komt pas begin juni binnen in de winkel. grtz veel succes én pasplezier! sarah
|
|
Kathleen
6-9-2008
|
22-2-2008 22:26:06
Als je een kleedje van Linea Raffaelli wil, moet je je helemaal niet haasten. Ze kunnen de stoffen van elk kleedje garanderen gedurende twee jaar. Collectie 2008 kan je heel 2009 ook nog bestellen. Als de stof op is, bestellen ze gewoon bij, was het antwoord bij Linx. Het is natuurlijk het meest confortabel voor jezelf dat je er tijdig genoeg aan begint.
|
|
Sa
24-5-2008
|
23-2-2008 9:36:29
Hoi Liesbet
Ga misschien ook een kijken bij Lieben bruidsmode in Genk ligt in de shopping 2 het is een klein winkeltje maar de verkoopster is heel vriendelijk en behulpzaam je moet er geen afspraak hebben om te passen ze verkopen er de collectie van www.leijtencreations.com zijn hele mooie kleedjes het mijne is er ook 1 tje van daar
veel succes grts Sandra 24/5/2008
|
|
evy
1-3-2009
|
24-2-2008 14:37:40
Ik heb mijn kleedje gekozen bij Sposa in Heusden Zolder. Op de Koolmijnlaan zitten 2 bruidswinkels (Sposa en Aselin) met Turkse uitbaters. De prijzen liggen beduidend lager en de jurken zijn prachtig! 'k Zou zeggen: ga zeker eens een kijkje nemen!
Groetjes Evy
|
|
Ibe
22-5-2010
|
25-2-2008 21:33:13
Mijn trouwkleedje komt van bij Aselin op de Koolmijnlaan in Heusden-Zolder, de kledij van de suite van bij Sposa een beetje verder :-) De kleedjes zijn er echt wel heel mooi en inderdaad stukken goedkoper! Ik ben er dit weekend nog geweest en zag een paar jurken hangen die wel héélerg op kleedjes van Linnea leken, alleen zomaar even de helft (en zelfs minder)duur!
|
|
tine
|
6-5-2010 20:29:26
ik ben voor mijn jurk bij sposa geweest een mooie ecru jurk 150euro dus echt om achterover te vallen. goeie verkoopster helpt echt met alles en jij vraagt zij proberen uw wensen te vervullen. zeker de moeite om naartoe te gaan. laat je niet afschrikken
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|