Terug naar overzicht
als gast: dessertenbuffet -> je kiest wat je wil en hoeveel je wilals gastvrouw: dessertbort -> geen gesmosmoeilijk, he
Hallo,Wij kiezen voor het dessertbuffet. De zaal voorziet wel "opscheppers". Kelners die de porties op de gasten hun bord leggen.Ook gaan ij een echte chocoladefontein hebben bij het buffet.Groetjes,Elly12/04/08
Hoi!Ik zou zeker kiezen voor een buffet! Vind het een échte afsluiter... Zo nog lekker nasmikkelen, njam njam! groetjes!
hallo,Ook als gast heb ik eigenlijk liever een dessertenbord. Je hebt ook vanalles en het is nog eens mooi gepresenteerd ook:-)Groetjes
Het dessertbord is idd mooier, maar denk dat de gasten (ikzelf ook) liever een buffet hebben, je kan kiezen wat je wil en er zo veel van eten als je wil, en later op de avond, als je terug honger krijgt kan je nog eens langs gaan ...groetjes
Wij kiezen voor een buffet. Bij onze feestzaal staan er standjes waar het personeel de gebakjes opschept en er staanook enkele tafels met vers fruit, slagroom, pudding (in kleine kommetjes) ...Een echte aanrader!!!Groetjes,Wendy05/07/2008
Hey Soetkin!Bij mij is er geen twijfel mogelijk: buffet! Wij betalen zelfs meer voor het dessertenbuffet voor onze trouw, dat was het enige waar ik meer voor wou betalen. Groetjes, Karen13/9/2008
heywij hadden een buffet en de meeste dingen waren welin porties voorzien, zoals dechocomousse, kleine cremebrulees... enkel de fruitsla was een grote kom om zelf te scheppen. voor de verschillende soorten taart waren er opscheppers voorzien, was op geen enkel moment een smosboel hoorsas
Wij twijfelen nog tussen een dessertbord of enkel een taart (eentje met verschillende verdiepingen.)Een dessertbuffet was bij ons van in het begin uitgesloten.Wij vonden een dessertbord mooier, makkelijk omdat iedereen rustig kan blijven zitten en stijlvoller omdat het door de obers met veel tralala wordt opgebracht.