Terug naar overzicht
Ik geloof dat hij af en toe in Hof Ter Mude (Knokke) draait, dus wellicht kunnen deze mensen je wel aan zijn gegevens helpen. Of anders misschien via Radio Contact (www.radiocontact.be/nl )?Groetjes.
Hoi Nathalie,Ja, hij heeft een website nl: www.dynamo.be daar klik je door op disco Amigo. er staat héél wat info op, ook reacties en foto's.zijn gsmnummer: 0475/231.431 of tel.nr 050/604.563ik heb thuis ook zijn e-mailadres liggen, dus als je die nodig hebt, geef gerust een luide gil.groetjes,Sophie
Bedankt voor jullie reacties. Ga vlug ne keer kijken op de site. Sophie, Vanessa, welke DJ hebben jullie genomen?
Hoi Nathalie,Wij hebben DJ Bart De Graaf genomen voor ons huwelijk binnen een paar maand. We hadden hem al 2x horen spelen op een trouw van familie en vonden hem reuze. Toen ik hem eens opbelde klikte het onmiddellijk goed. Hij zei onmiddellijk dat hij boempapa muziek niet draait en ik was blij dat te horen.Hij werd ons aangeraden door een paar feestzalen waar we gingen kijken.Uiteindelijk hebben we gekozen voor feestzaal Hof Ter Mude en zij hebben hem ook aangeraden. Er is zelfs een link op de website van Hof Ter Mude naar zijn website.Waar trouw jij?Groetjes,Sophie
Hoi Sophie,Wij trouwen op 15 oktober in 't Kasteel van Lebbeke (tegen Aalst). Ze werken daar ook met een DJ, maar die is echter bezet die dag. Dus zijn we nog op zoek naar een goeie. Alles draait die avond toch om de muziek, dus dat is super belangrijk. Sophie, mag ik je nog even vragen hoeveel deze DJ vraagt? Gewoon als richtprijs, want als het een goeie is, dan geeft het eigenlijk niet hoeveel ie kost. Daar wil ik zeker niet op besparen.
Hoi Nathalie,Bij ons vraag hij 300 €. Hij begint te spelen om 19h00 tot 01h00 voor die prijs. Per extra uur na 01h00 is er een supplement van 40 € dus afhankelijk van hoe lang je feest zou duren loopt de prijs wat op. Wij vonden dit redelijk qua prijs omdat we hem goed vinden.Ondertussen hebben 3 vrienden van ons hem ook genomen en ze hebben geen moment spijt gehad.Alvast veel succes! Groetjes,Sophie
We trouwen op 10 juni 2005 en bij ons is de DJ Luc Braems (Brugge). De prijs ligt in dezelfde lijn als die Van Bart De Graaf. Ook hij is geen fan van Hoempapa muziek en Plop-toestanden, want dat willen we net als jullie vermijden...Veel succes met de verdere voorbereidingen!
Hi Nathalie, Wij trouwen op 9 juli in Blauw Huis i. Izegem, ook DJ Bart De Graaf.Verschillende vrienden hadden hem ook en 't was steeds "dik in orde"...boodschap is dan ook zo snel mogelijk vastleggen! PS prijs zelfde als Sophie groetjesPetra