Terug naar overzicht
Hey sofie,wij hebben een beertje van me to you,met een roosje vast,daar gaan wij de ringen aan maken,nadien is het beertje voor ons dochtertje (is bruidsmeisje).grtz sarah
Hallo,De ringroos is misschien een leuk alternatief? Te bestellen op camonet.nl. Ik denk datwij deze gaan bestellen voor onze ringen...Succes
wij willen de bruidskindjes op een driewieler zetten, en ze zo naar ons laten rijden met de ringen.
Hey!Op de trouwbeurs in Hasselt was er een stand met een kerkuil en valkje. Deze waren speciaal afgericht om van achter uit de kerk te vliegen en zo je ringen aan te brengen... Natuurlijk moet één van jullie beide dan even een speciale handschoen aan om het beestje te laten landen...Qua originaliteit kan dat wel dienen he!groetjes
Dag Els en Sofie,Wou toch nog even opmerken dat het laten aanvliegen van de roofvogels wel inhoud dat de dieren de dag ervoor uitgehongerd worden om zeker naar de juiste plek te vliegen op de dag zelf (prooi ligt onder stoelvb.) dus als je beetje diervriendelijk bent vind ik dit persoonlijk geen optie ...Succes verder! Nadine
Je kan bijvoorbeeld ook de ring binden aan een stuk speelgoed waar je vroeger veel mee speelde of een stuk speelgoed waar een verhaal aan vasthangt. (Misschien wel leuk voor diegenen die de plechtigheid bijwonen dat je er een verklaring bij geeft.)
Hoi Sofie,bij mij gaan de oudste bruidskindjes samen met hun ouders iets knutselen om de ringen te dragen.Voor ons is het verassing. En dat maakt het bovendien heel persoonlijk en origineel!GroetjesIlka
even over die roofvogels...ik ken enkele valkeniers dat dat doen, en die dieren worden echt niet uitgehongerd hoor... voor een klein hapje vliegen ze sowieso naar de juiste handschoen zene...