Terug naar overzicht
Ja, maar dan zou ik jullie aanraden om privé-les te nemen. Indien je nu nog met de basis moet beginnen en aansluit bij een cursus, dan zal je van een zestal dansen de basispassen kennen maar niets deftigs.Best privé-lessen dus, waarbij je je op één of twee dansgenres concentreert.Met een dansschool bij jullie in de buurt kan ik je niet helpen.Succes!
Hoi,wij trouwen op 2 augustus en zijn nu ook dansles aan het volgen.Het is in Tongeren, dansschool in the mood www.inthemood.be misschien wat ver maar in Hasselt zijn ook dansscholen, ritmo center en nog een waarvan ik de naam niet ken.GroetjesKim
Hey,wij hebben op vijf privélessen van één uur een prachtige openingsdans aangeleert, het is dus zeker nog te doen hoor.Als je niets vindt in de buurt, is het misschien de moeite om eens naar Antwerpen te rijden, naar DanzAteljee, wij zijn van Gent en hebben daar echt ons goesting gevonden in de cursus trouwdansen.Groetjes,Lieve
Wij nemen de laatste week van juli privé-les. normaal zou dat 300€ zijn, maar omdat we een koppel zijn ist de helft van de prijs. Wij willen iets speciaal voor de openingsdans, en kan je op 5u wel aanleren zei de danslerares. Grietjes, Bianca 08/08/2008
Hallo Eva,Aan groepsdansen zou ik nu zeker niet meer beginnen. Maar met privélessen moet je er zeker geraken! Bij ons (Brugge) is Rose Deleyn een aanrader, in jouw buurt weet ik er gene zijn. Best even googlen.Maar dus zeker doen hoor!GroetjesSofie